مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:ما سیاستمان اعتراض نیست اما خواهشمان این است که منافع باشگاهها نیز حفظ شود و ارتباط باشگاهها و تیم ملی برد-برد باشد.

سعید آذری در رابطه با برتری روز گذشته ذوب آهن مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازیکنان ما دیروز نهایت تلاش خود را کردند و خدا را شکر در خلق موقعیت ها وضعیت خوبی داشتیم اما در به ثمر رساندن آنها متاسفانه بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند، همین موضوع باعث شد تا بازی یک مقدار کار برای ما سخت شود. فکر می کنم بازیکنان ما تحت تاثیر فضای بازی با تراکتورسازی بودند. ما بازی سختی را دیروز بردیم و حسینی نیز دیروز حریف را کاملا بررسی کرده بود. خط جلوی ذوب آهن دیروز استرس زیادی داشت اما در نهایت از همه بازیکنان، کادرفنی و هواداران تشکر می کنم.

وی افزود: فراموش نکنیم که دیروز بدون علی حمام، قنبری و تبریزی بازی کردیم اما این نشان می دهد که ذوب آهن واقعا تبدیل به یک تیم شده و این از جمله موارد خوشحال کننده است. با داشتن 28 امتیاز فعلا وضعیت خود را در بالای جدول روبراه می کنیم. امیدوارم بازی هفته آینده مقابل سایپا که دیروز برابر پرسپولیس خوب بازی کرد، برنده شویم. با اضافه شدن حدادی فر، حمام و تبریزی توان تیم ما مضاعف می شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره فعالیت کم این باشگاه در نقل و انتقالات تصریح کرد: ما نیازی به جذب بازیکن نداشتیم. اصلا قرار نبود که ما وارد این فضا شویم. ما سیاست کاری خودمان را داریم. قاسم حدادی فر و مهرداد قنبری به تیم ما بازگشته اند. یک بازیکن لبنانی هم جذب کردیم که امروز و فردا کارش را قطعی می کنیم. اگر بازیکن جدید بگیریم، کجا می خواهیم او را قرار دهیم. خود این مسائل برای ما مکافات درست می کند. بر اساس نیازها باید بازیکن جذب کنیم. خیلی از باشگاهها که در ابتدای فصل سروصدای زیادی در نقل و انتقالات ایجاد کردند و بمب ترکاندند، با همان بازیکنان به مشکل برخوردند و الان مشکلاتی برایشان ایجادشده است. بازیکن گرفتن سخت نیست و بازی دادن به او و قرار گرفتن در قالب تیم مهم است.

آذری در ادامه بیان داشت: حسینی معتقد است با بازیکنانی که در اختیار دارد، می تواند به موفقیت برسد. معتقدم با اضافه شدن حدادی فر، مهرداد قنبری و آن بازیکن لبنانی به همراه بازیکنان فعلی مجموعه ما تکمیل می شود. با این حال اگر حسینی بخواهد تا پایان فصل نقل و انتقالات اقدام می کنیم. ما ابتدای فصل نیز اسیر هیاهو نشدیم.

وی در خصوص قطعی نشدن قرارداد ربیع عطایا، بازیکن لبنانی ذوب آهن گفت: برای جذب این بازیکن یکسری مشکلات وجود دارد و مذاکراتی که بین ما و باشگاه الانصار هست، کمی پیچیده شده بود. این بحث ها بیشتر مالیات و این دست مسائل بود که امیدوارم به زودی حل شده و امروز قراردادش را نهایی کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه تیمش 4 ملی پوش داشت و پهلوان هم مصدوم از اردوی تیم ملی برگشت اما اعتراضی نکرد، خاطر نشان کرد: چرا باید اعتراض کنیم؟ همه ما در این جهت پیش می رویم که کشور عزیزمان ایران سربلند باشد. احسان پهلوان در اردوی تیم ملی آسیب دیده بود و در این بازی نیز به او فشار آمد. با این حال ما اعتراض نمی کنیم. ما پول این مملکت را خرج می کنیم که کشورمان سربلند باشد. ما سیاستمان اعتراض نیست اما خواهشمان این است که منافع باشگاهها نیز حفظ شود و ارتباط باشگاهها و تیم ملی برد-برد باشد.

آذری در پایان درباره اینکه خواهان بازگشت مسلمان به ذوب آهن در صورت عدم پرداخت مطالبات پرسپولیس شده بود، گفت: من دیگر نمی خواهم وارد این مسائل شوم چون فکر می کنم لوث شده است. واقعا بابت این ماجرا خسته شده ام. بگذارید خود سازمان لیگ که این مسئولیت را پذیرفته، ماجرا را بین ما و پرسپولیس حل کنند. ما پیگیر حق و حقوق ذوب آهن هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)