پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: حتما باید در مورد زمان فصل نقل و انتقالات زمستانی برای فصل آینده جهت مطابقت با روزهای فیفا تجدیدنظر صورت بگیرد.

سعید آذری  درباره دربی روز پنجشنبه اصفهان و شرایط هر دو تیم اصفهانی صحبت کرد. وی همچنین در خصوص مسائل مربوط به نقل و انتقالات و زمان این فصل در در هفته های جاری حرف زد. آذری علت حضور جهانبخش در تمرینات ذوب آهن را عنوان کرد و گفت که باشگاهش آرزو دارد که بازیکنی مثل جهانبخش را به خدمت بگیرد. او همچنین عنوان کرد که باشگاه پرسپولیس همچنان بابت نقل و انتقالات یکی، دو فصل اخیر بازیکنان ذوب آهن به این تیم به باشگاهش بدهکار است. متن کامل این گفت وگو در ادامه می آید.

اتمسفر دربی متفاوت است

مدیرعامل ذوب آهن درباره دربی اصفهان اظهار داشت: این بازی از هر نظر با سایر مسابقات لیگ متفاوت است و ارتباطی به جایگاه تیم ها در جدول مسابقات ندارد. تیمی در دربی موفق عمل خواهد کرد که به لحاظ فنی و روانی در شرایط بهتری باشد. در واقع اتمسفر این بازی با سایر مسابقات لیگ متفاوت است. شاید به نظر برسد سپاهان در لیگ شرایط خوبی ندارد اما این تیم همیشه بزرگ است و قهرمانان ارزنده ای در آن بازی می کنند. مدیریت باشگاه سپاهان همواره در سال های اخیر مدیریتی قوی بوده و با اضافه شدن محرم نویدکیا قطعا به شرایطی بهتر هم دست پیدا خواهد کرد.

وی افزود: حتم دارم که بازی سختی مقابل سپاهان در پیش خواهیم داشت. گرچه تیم ما هم برای رسیدن به صدر و داشتن شانس قهرمانی همه تلاشش را به کار خواهد بست. باختی که مقابل استقلال خوزستان دادیم تلنگر خوبی بود تا هوشیارانه به ادامه راه برگردیم و در هفته بعد از آن و در یک بازی دور از احساس توانستیم ملوان را از پیش رو برداریم. گرچه با درخشش پاشنکو نتوانستیم گل های بیشتری به ملوان بزنیم.

هیچ صادقی ای از ذوب آهن جدا نشده

سعید آذری در این باره که برخی رسانه ها خبر از جدایی اکبر صادقی از تیم ذوب آهن را منتشر کرده اند گفت: نه این صادقی و نه دیگر صادقی هایی که در ذوب آهن بازی می کنند از جمع ما جدا نمی شوند و بحثی هم درباره جدایی شان مطرح نیست. قطعا اگر چنین بحثی باشد حرف اول و آخر را یحیی گل محمدی خواهد زد.

مدیرعامل ذوب آهن در این باره که از قول صادقی عنوان شده گل محمدی با جدایی اش موافقت کرده خاطرنشان کرد: اتفاقا روز گذشته در تمرین تیم حضور پیدا کردم و در حاشیه تمرین فرصتی به وجود آمد تا دقایقی با گل محمدی صحبت کنم. حتما اگر موضوعی در این باره مطرح بود آن را به من منتقل می کرد اما او همه فکر و ذکرش معطوف به بازی مقابل سپاهان بود. حتما در صورت لزوم پس از بازی با سپاهان و اتمام مسابقات مان این مسائل مطرح خواهد  شد.

در فصل نقل و انتقالات لطمه خوردیم

آذری در این باره که فصل نقل و انتقالات کشورمان از زمان مناسبی شروع شده یا نه بیان داشت: به اعتقاد من این دو هفته ابتدای لیگ باید بعد از تعطیلات برگزار می شد. چراکه هم سپاهان و هم ما به دلیل تعطیلی فدراسیون فوتبال برزیل در ایام سال نو نتوانستیم تی ان اس بازیکنانی که جذب کرده ایم را دریافت کرده و از آنها در مسابقات استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع برای فصل بعد باید این نکته در نظر گرفته شود که فصل زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر باید منطبق با شرایطی باشد که دیگر کشورها هم آن را رعایت می کنند. ما در این مدت مارکو اورلیو جذب کرده ایم اما هنوز منتظر ITC اش هستیم.

ذوب آهن جهانبخش را می خواهد

مدیرعامل ذوب آهن درارتباط با علت حضور علیرضا جهانبخش در تمرینات تیم ذوب آهن گفت: حضور چند تن از بازیکنان سابق تیم داماش که از دوستان صمیمی و همبازیان علیرضا جهانبخش هستند سبب شد تا این بازیکن تکنیکی و با اخلاق در تمرینات ما حضور پیدا کند. هادی محمدی و مسعود حسن زاده از دوستان جهانبخش هستند که از  سال ها پیش با او دوست بوده اند. ما نیز از حضور علیرضا در تمرینات ذوب آهن خوشحال شدیم و شادابی و انگیزه خوبی هم در تیم از حضور او به وجود آمد.

آذری در این باره که آیا باشگاه ذوب آهن قصد به خدمت گیری جهانبخش را دارد یا نه توضیح داد: جهانبخش در حال حاضر با باشگاه هلندی قرارداد دارد. البته این آرزوی باشگاه ذوب آهن است که بازیکنی در سطح علیرضا جهانبخش را به خدمت گیرد. البته ما برای او آرزو می کنیم در مسیری که قدم گذاشته هرگز به عقب برنگردد و در سطح اول فوتبال اروپا توپ بزند.

پرسپولیس هنوز به ما بدهکار است

وی در ارتباط با اختلافات مالی گذشته باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس یادآور شد: باشگاه پرسپولیس هنوز بابت انتقال محسن مسلمان و پیام صادقیان به باشگاه ذوب آهن بدهی دارد. پول رضایت نامه محسن مسلمان و حق رشد صادقیان در زمان مدیریت نژادفلاح به ما پرداخت نشد. دلیلش هم نامه ای بود که سرپرست وقت باشگاه به ما زد و در آن اعلام کرد که به خاطر بحران مالی پرسپولیس در زمانی دیگر این مبالغ را به باشگاه ما بپردازد.

مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد: ما نیز به احترام هواداران پرسپولیس و خواسته مدیریت این باشگاه این شرایط را فراهم کرده ایم که بدهی شان را در زمانی دیگر به ذوب آهن بپردازند اما هنوز این مبالغ  به ما نرسیده و امیدواریم که مسئولان پرسپولیس این مورد را هم در مباحث مالی شان مدنظر قرار دهند.

برانکو رضایی را می خواهد نامه دهد

آذری در ارتباط با صحبت های برانکو ایوانکوویچ که عنوان کرده برخی باشگاه ها از جمله ذوب آهن به بازیکنان شان برای حضور در پرسپولیس رضایت نامه نمی دهند و از کاوه رضایی اسم برده  گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی از باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده ولی به طور کلی مراودات ما با باشگاه ها مسیر مشخص دارد و آن ارسال و دریافت نامه است. به این ترتیب که همین حالا ما به گسترش فولاد تبریز برای جذب یک بازیکن نامه زده ایم اما هنوز پاسخی از باشگاه تبریزی به دست مان نرسیده است. حالا هم اگر پرسپولیس کاوه رضایی یا هر بازیکن دیگر را می خواهد ابتدا باید به ما نامه بزند و ما آن را بررسی کرده و درباره اش تصمیم گیری کنیم.

درصدد دعوت از یک تیم عربی هستیم

مدیرعامل ذوب آهن در این باره که آیا در تعطیلات پیش رو اردوی خارج از کشور برگزار خواهند کرد یا نه، توضیح داد: در تعطیلات پیش رو بیش از 8 تا 10 روز فرصت نداریم. به همین خاطر در نظر داریم تا با دعوت از یک تیم عربی در اصفهان یکی، دو بازی تدارکاتی انجام دهیم چون به زودی باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و کادر فنی می خواهد بازی با تیم های عربی را در دستور کار قرار دهد.

آذری گفت: علاوه بر این سازمان لیگ هم به ما اعلام کرده که احتمال زیاد جام شهدا را در همین تعطیلات برگزار خواهد کرد که ما می خواهیم برای حفظ آمادگی تیمی مان در آن مسابقات هم شرکت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)