پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: به نظر می رسد وظیفه شما است که بازیکنان خود را در این ارتباط توجیه کنید که جهت این انتقال باید در ابتدا نقطه نظرات شما و کادر فنی پرسپولیس مورد لحاظ قرار بگیرد.

سعید آذری  در مورد صحبت های محمد رویانیان که گفته بود میلاد غریبی و محمد رضا خانزاده بازیکن مازاد پرسپولیس نیستند و دوستان اصفهانی شئونات بازیکنان پرسپولیس را حفظ کنند،‌ گفت: اینجانب کاملا به شان و ارزش دو بازیکن درخواستی از باشگاه پرسپولیس واقف هستم به همین دلیل نیز این دو بازیکن را از پرسپولیس خواستیم اما همانطور که توافق کردیم قرار بر این شد که در این ارتباط با شخص محمد رویانیان صحبت کنم. چراکه این بازیکنان هنوز تحت قرارداد پرسپولیس هستند و طبق مفاد آئین نامه های رسمی به اخلاق و عرف حاکم بر باشگاه فرهنگی ورزشی این جانب نباید با بازیکنان پرسپولیس راسا گفت و گو کنم.

وی افزود: آقای رویانیان دوستان اصفهانی شما هم به شئونات انسانی اخلاقی و ورزشی به طور کامل اشراف دارند. ما ارزش بازیکنانی را که روی آن ها دست گذاشته ایم به خوبی می دانیم. و به نظر می رسد وظیفه شما است که بازیکنان خود را در این ارتباط توجیه کنید که جهت این انتقال باید در ابتدا نقطه نظرات شما و کادر فنی تیم پرسپولیس مورد لحاظ قرار بگیرد. بنده تا هنگامی که شما مجوز های لازم را در این ارتباط صادر نکنید با بازیکنانتان تحت هیچ شرایطی وارد مذاکره نخواهم شد. به هرحال در جلسه مشترکی که داشتیم مقرر شد که جانبعالی مقدمات حضور این عزیزان را با کادر فنی خود در باشگاه پرسپولیس مطرح کرده و در نهایت نظر نهایی خود را اعلام کنید. در ضمن جناب آقای رویانیان به بازیکنان خود ابلاغ کنید آن ها به باشگاهی خواهند آمد که حداقل در دهه اخیر در رده باشگاهی جزو افتخار آفرینان ورزش این مملکت بوده است. کسب مقام های متعدد جهانی،‌ آسیایی و ملی و پرورش قهرمانان ملی پوش در بسیاری از رشته ها گوشه ای از توانمندی های باشگاه بزرگ ذوب آهن است.

مدیرعامل ذوب آهن تأکید کرد: اخیرا مشاهده کردید که تیم های بزرگ و پرطرفدار کشور مان حتی از راهیابی به دور نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازماندند اما ذوب آهن با وجود تمام مشکلاتی که داشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران تا فینال این بازی ها پیش رفت و اثبات نمود از بسیاری از باشگاه هایی که همواره در بوق  رسانه ها هستند توانمند تر است. پس از عزیزان اظهارنظر کننده باید متوجه باشند که حضور در باشگاهی مانند ذوب آهن و بازی در چنین باشگاهی می تواند نقطه عطفی در شروع زندگی حرفه ای ورزشی آن ها باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)