مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره صحبت‌های عسگری مبنی بر این که صحنه پنالتی استقلال درست بود، اظهار کرد: همه در برنامه دیشب دیدند که این صحنه پنالتی نبود و انتخاب حق‌وردی گاف بزرگ کمیته داوران بود.

به گزارش ایسنا، سعید آذری درباره صحنه پنالتی دیدار با استقلال که به ضرر تیمش گرفته شد، اظهار کرد: همه دیدند که این صحنه پنالتی نبود و آقای عسگری به جای حمایت کورکورانه از داورانش به نظرات کارشناسان گوش بدهد. چون او خودش داوران را برای بازی‌ها می‌چیند حاضر نیست که اشتباهاتش را بپذیرد. این اتفاق خوبی نیست که ذوب آهن در بازی‌هایش به خاطر داوری متضرر شود.

وی ادامه داد: من اهل مصاحبه کردن نیستم ولی در برنامه دیشب 90 همه دیدند که این صحنه پنالتی نبود و توصیه من به عسگری این است که به جای حرف زدن، بیشتر گوش کند و ببیند کارشناسان داوری چه می‌گویند.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: جالب این بود که در بازی‌های قبل ذوب آهن که اشتباهاتی هم رخ داده بود،‌ عسگری نقطه نظر خاصی نداشت ولی در این بازی چون خودشان می‌دانستند که چه اشتباهی کرده‌اند به سرعت مصاحبه کردند. انتخاب تورج حق‌وردی برای داوری دیدار استقلال و ذوب آهن گاف بزرگی بود که کمیته داوران داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)