مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید ادله بوناچیچ را برای استعفایش بشنویم.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای لوکا بوناچیچ پس از باخت به راه‌آهن گفت: در همین رابطه امروز و از ساعت 11 و 30 دقیقه جلسه‌ای در باشگاه برگزار خواهد شد. به هر حال باید این استعفا را بررسی کرد و نمی‌شود همینطور در این باره صحبت کرد.

وی ادامه داد: ما باید ادله او را برای اینکه استعفا داده بشنویم چرا که وقتی مربی‌ای به این نتیجه می‌رسد که استعفا بدهد باید آن را بررسی کرد.

مدیرعامل تیم ذوب آهن در خصوص اینکه این تیم در نیم‌فصل دوم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد و یا چشم به رده‌های بالای جدول دارد، افزود: همه چیز به نیم‌فصل دوم برمی‌گردد باید ببینیم که لوکا می‌ماند و یا مربی دیگری می‌آید. در هر صورت ما باید نقطه‌نظرات مربی تیم‌مان را بشنویم و بعد تصمیم بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر همین الان هم جدول رده‌بندی لیگ برتر را ببینید به این نتیجه می‌رسید که تیم‌ها با 6 یا 7 امتیاز می توانند کلی در جدول جابجا شوند. امسال شرایط لیگ ما شرایط خاصی است و امتیازها خیلی به هم نزدیک است اگر در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم جایگاه تیم در لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

آذری درباره معاوضه بازیکنان تیمش با سایر تیم ها به خصوص پرسپولیس هم گفت: فعلا اولویت ما برطرف شدن بحران حاکم بر تیم است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود مربیانی مد نظر او برای جانشینی بوناچیچ هستند هم افزود: باور کنید همین الان که با شما صحبت می‌کنم به هیچ چیز فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم بر روی جلسه امروز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)