مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد کادر فنی گرفته نشده و در هفته‌های آینده عملکرد بوناچیچ را بررسی می‌کنیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد احتمال تغییر در کادر فنی ذوب‌آهن اظهار داشت: تا این لحظه هیچ تصمیمی در مورد بوناچیچ گرفته نشده است. به هر حال باید 4-5 هفته بگذرد تا عملکرد کادر فنی و تیم را بازنگری کنیم.  بعد از آن هم صحبت‌های بوناچیچ را خواهیم شنید که آیا چیزی نیاز دارد یا نه.

وی افزود: در دیدار مقابل پرسپولیس حق ذوب‌آهن حداقل کسب یک امتیاز بود. بازیکنان تیم ما خوب کار کردند اما به حق‌شان نرسیدند. با این حال با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط بهتری در تیم احساس شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر بتوانیم در دیدارهای خارج از خانه تساوی و در دیدارهای خانگی برتری کسب کنیم، خواهیم توانست در جدول جایگاه بهتری را برای خود تثبیت کنیم و در غیر این صورت به مشکل خواهیم خورد.

آذری ادامه داد: مقابل استقلال خوزستان شرایط چندان خوبی نداشتیم اما در دیدار برابر پرسپولیس روند رو به رشدی را نشان دادیم. امیدوارم برابر تراکتورسازی و مس نیز روند خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند نیز به تسنیم گفت: بررسی عملکرد فنی آنها بر عهده بوناچیچ است اما این بازیکنان با انگیزه و تاثیرگذار بودند و امیدوارم در 2 بازی حساس پیش رو آنها با تمام توان کمک کنند تا ذوب‌آهن جایگاه خوبی را در جدول کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)