پرپسولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست داریم فردا بازی با پرسپولیس با تماشاگر باشد چون فوتبال بدون تماشاگر مثل رودخانه بدون آب است.

سعید آذری در مورد دیدار با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: این مسابقه بازی بزرگی است. ما برای پرسپولیس احترام قائل هستیم و بازیکنان و کادر فنی ما در این مسابقه تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا در این بازی سربلند شوند. پرسپولیس بازیکنان خوب و مربی فهیمی دارد و هوادارانی که احتمالا با رای کمیته انضباطی بتوانند به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: بعد از دو برد متوالی مقابل استقلال و صبا بازیکنان ذوب‌آهن از نظر روحی و روانی و همچنین شرایط فیزیکی و جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌اند. احساس می‌کنم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن یکی از بازی‌های زیبای مرحله نیمه‌نهایی شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه اگر هواداران پرسپولیس اجازه حضور در ورزشگاه پیدا کنند اعتراض خواهد کرد یا نه گفت: به عقیده من فوتبال بدون تماشاگر مثل رودخانه بدون آب است و هدف ورزش قهرمانی هم پر کردن اوقات فراغت مردم است و در حال حاضر تنها تفریحی که مردم می‌توانند به طور سالم اوقات فراغت‌شان را پر کنند فوتبال است. من با اینکه تابع تصمیمات دکتر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی هستم اما اعتقاد دارم اگر هواداران پرسپولیس فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند محیط رقابتی خوبی ایجاد می‌شود که روی عملکرد قهرمانان ما نیز تاثیر مثبت دارد. ما تابع تصمیمات کمیته انضباطی و سازمان لیگ هستیم.

آذری در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند که پرسپولیس را شکست دهد و فینالیست شود گفت: مسابقه بزرگی است و امیدوارم هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذارند و داوران در حد این مسابقه انتخاب شوند. من مثل بازی با استقلال نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم اما می‌دانم که بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد میزان پاداش استقلال و پرسپولیس گفت: پاداش هر مسابقه بر اساس آئین‌نامه‌ای که در باشگاه مشخص است پرداخت می‌شود و ما با بازیکنان هم صحبت کرده‌ایم و آنها می‌دانند که اگر قهرمان شوند چه پاداشی خواهند گرفت.

وی در مورد اینکه استقلال تیم قوی‌تری است یا پرسپولیس گفت: هر دو تیم اعتبار خاصی دارند البته در جام حذفی شرایط فرق می‌کند همانطور که قبل از بازی با استقلال هم گفتم اینکه ما استقلال را در لیگ شکست داده‌ایم دلیلی بر این نیست که بتوانیم آنها را در جام حذفی هم شکست بدهیم. پرسپولیس و استقلال هر دو قابل احترام هستند همانطور که ما برای سایر تیم‌ها هم ارزش قائلیم اما پرسپولیس و استقلال را مقایسه نمی‌کنم زیرا این مقایسه درستی نیست.

آذری در مورد فهرست بازیکنان مازاد و مورد‌نیاز ذوب‌آهن گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم قرار نیست که هیچ بازیکنی از جمع ما جدا شود و با وجود آنکه برخی اعلام کرده‌اند باشگاه‌هایی به ما نامه زده‌اند و خواستار بازیکنان ما شده‌اند باید بگویم هیچ باشگاهی به ما نامه نزده است. اگر چنین اتفاقی می‌افتاد من نامه باشگاه را روی سایت باشگاه ذوب‌آهن قرار می‌دادم ضمن اینکه باید بگویم ما به همه قهرمانان‌مان نیاز داریم و اجازه نمی‌دهیم که هیچ کدام از این بازیکنان از ما جدا شوند.

وی ادامه داد: 6 جای خالی در لیست خود داریم که تلاش می‌کنیم با باقیمانده بودجه خود 4 بازیکن بگیریم، دو بازیکن خارجی و همچنین دو بازیکن به جای سینا عشوری و پویا سیف پناهی که البته باید از زحمات 10 ساله عشوری برای ذوب‌آهن تشکر کنم و همچنین پویا سیف پناهی که در نیم‌فصل اول برای ما بازی‌های خوبی انجام داد و مصدوم شد. من دو جای خالی را هم در لیست خود نگه می‌دارم اما همه بازیکنان‌مان را نگه می‌داریم زیرا می‌خواهیم با آنها در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 شرکت کنیم.

آذری در مورد ناراحتی محمد‌باقر صادقی از نیمکت‌نشینی گفت: خیلی‌ها ممکن است ناراحت باشند اما اگر بازیکنی بخواهد آوازه جدایی سر بدهد باید بداند که با باشگاه قرارداد دارد و باید با باشگاه صحبت کند و شرایط را قبول کند. ما یک باشگاه سیستماتیک هستیم و این قهر و آشتی‌ها را تحمل نمی‌کنیم و اینکه هر شخصی بخواهد ساز خودش را بزند. ارتباطات سالم و سازنده‌ای با قهرمانان داریم و اگر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد باید بعد از بازی با تراکتور‌سازی بیاید و با باشگاه صحبت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)