پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: به غیر از بازیکنان مورد درخواست خود، هیچ بازیکن دیگری را برای معاوضه با مسلمان قبول نمی‌کنیم.

سعید آذری اظهار داشت: در مورد انتقال مسلمان به پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن هیچ نامه و پیشنهاد اولیه‌ای را مطرح نکرده، بلکه این درخواست را باشگاه پرسپولیس داد و رویانیان نامه‌ای به باشگاه ذوب آهن فرستاد. تنها درخواست ما جذب 3،2 بازیکن از سپاهان بود که آنها اعلام کردند به این بازیکنان احتیاج دارند.

وی افزود: خواسته ما از پرسپولیس برای موافقت با این موضوع، انتقال محمد خانزاده، میلاد غریبی به اضافه 500 میلیون تومان و دریافت 20 درصد از حق انتقال محمد قاضی و 20 درصد از حق انتقال پیام صادقیان است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به جای 2 بازیکن درخواستی، غلامرضا رضایی را به ذوب آهن می‌دهد گفت: قرار نیست شرایط را آنها تعیین کنند، ما این 2 بازیکن را مطابق با تفکرات تاکتیکی تیم درخواست کردیم و شرایط این انتقال را ما تعیین خواهیم کرد. به همین دلیل نفر دیگری را به جای بازیکنان مورد نظر خود قبول نخواهیم کرد.

آذری در مورد شرایط ذوب آهن خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم دیدار با صبا خود را اثبات کردند و نمایش خوبی داشتند که نشان می دهد تیم آینده روشنی خواهد داشت. با بازیکنانی که در نیم فصل جذب خواهیم کرد توان تیم در نیم فصل دوم افزایش خواهد یافت.

وی در مورد ثبات موجود در این باشگاه تصریح کرد: توان مدیریتی و ظرفیت مشخصی دارم، در این مدت که آمده ام تلاشم این بوده تا وعده های خود را عملی کنم؛ از جمله تشکیل کمیته راهبردی، کمیته انضباطی و کانون هواداران باشگاه و امروز نیز کمیته بسکتبال باشگاه با حضور مهدی نمازی زاده فعالیتش را آغاز کرده است. هدفم این است که با ایجاد چارت سازمانی باشگاه وظایف مجموعه به خوبی انجام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در سال 88 ورزشگاه چمن ملت را براساس استانداردهای AFC ایجاد کردم که این مجموعه به مرور زمان تخریب شد اما اکنون بار دیگر چمن و امکانات این ورزشگاه با کمک همکاران خدمات ذوب آهن بازسازی شده و بازیکنان ما می توانند در شرایط مناسب تمرین خود را برگزار کرده و دیگر برای هر جلسه تمرین 85- 90 کیلومتر راه اضافه را نروند.

آذری یادآور شد: تلاش کردم تیم را به حاشیه امنیت روحی و روانی ببرم اما در این مدت برای ذوب آهن مشکلات زیادی به وجود آمده که حل کردنش کار یکی، دو ماه نیست و مشکلات بزرگی را باید حل کنیم.

وی در این مورد که منظورش مشکلات مالی است به تسنیم گفت: این موضوع را اولویت دوم می‌دانم. اکنون ساختار باشگاه نیاز به بازنگری جدی دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان تاکید کرد: با تغییراتی که در نیم فصل خواهیم داشت با رویکردی جدی و توان بالاتری در نیم فصل دوم وارد مسابقات خواهیم شد. هم جام حذفی و هم نیم فصل دوم لیگ برتر را جدی گرفته و با قدرت وارد آن خواهیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)