مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: در ورزشگاه آزادی و برای بازی مقابل پرسپولیس نگرانی نداریم.

سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت تیم ذوب آهن که از دو بازی فقط یک امتیاز گرفته، گفت:‌ من از وضعیت تیم رضایت نسبی دارم. فصل گذشته ذوب آهن از تراکتورسازی 4 گل دریافت کرد. تراکتورسازی در بازی اول هم قهرمان لیگ را شکست داده بود. بازیکنان ما تمام تلاش خودشان را کردند البته تیم ما هنوز به هارمونی قابل اتکا نرسیده است و به زودی علی حمام هم مدافع راست ما هم به جمع تیم اضافه می‌شود.

وی افزود: ذوب آهن در این دو هفته لیگ با وجود شایستگی که داشت اما نتوانست به پیروزی برسد. در بازی با تراکتورسازی واحدی داور مسابقه می‌توانست یک پنالتی برای ما اعلام کند. البته من اعتقاد دارم همه پنالتی‌ها گل نمی شود با این حال در هفته اول لیگ در چنین شرایط مشابهی داور به سود صبا و به ضرر ما پنالتی گرفت.

آذری در مورد بازی با پرسپولیس در روز جمعه گفت: در بازی‌های بزرگ مثل بازی با پرسپولیس، استقلال و سپاهان نگرانی نداریم زیرا بازیکنان از نظر انگیزشی به گونه‌ای هستند که با تمام وجود بازی می‌کنند. ما هم در ورزشگاه آزادی می‌توانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و امیدوارم تماشاگران هر دو تیم از این مسابقه لذت ببرند.

وی در مورد اینکه مدعیان لیگ برتر چه زمانی مشخص می‌شوند، گفت:‌به عقیده من در هفته هفتم و هشتم تیم‌هایی که از دیگران سبقت می‌گیرند وضعیت‌شان مشخص می‌شود و تیم‌ها جایگاه خود را در جدول تثبیت می‌کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده از بودجه مصوب تخطی کرده است، گفت:‌ من اجازه می‌خواهم که در مورد همکارانم صحبت نکنم و اعتقاد دارم که بهتر است تمرکزم بر روی باشگاه خودم باشد اما امیدوارم دکتر گودرزی به قول و قرارهایی که گذاشته و چارچوب‌هایی که ایشان و سازمان لیگ تعیین کردند پایبند باشند و اینکه کدام تیم‌ها به استراتژی شخص وزیر و سازمان لیگ احترام گذاشتند یا به آن توجهی نکردند، مشخص شود، بحث برخورد هم به من ارتباطی ندارد اما امیدوارم که تیم‌هایی که از استراتژی ورزش کشور عدول کردند مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)