مدیرعامل ذوب آهن گفت: یک تیم مثل ذوب آهن وقتی در اوج قرار می گیرد و اردوهای خارجی و داخلی برگزار می کند، چرا باید اینطور ضربه بخورد؟

سعید آذری  در رابطه با مذاکره اش با گل محمدی برای تمدید قرارداد اظهار داشت: من گفته بودم که تا پایان فصل این مذاکره را با گل محمدی انجام می دهیم نه در برهه فعلی که در اوج مسابقات قرار داریم. تعجب می کنم چرا برخی به دنبال حاشیه هستند و متن را رها می کنند. ما از روزی که گل محمدی را به ذوب آهن آوردیم با او برنامه 3 ساله داشتیم، اگرچه قراردادمان را یک ساله بستیم اما از کادرفنی خود راضی هستیم. من هیچ وقت نتیجه را در ارزیابی کار کادرفنی دخیل ندانسته ام و الان هم می گویم نتایج ما در ادامه این فصل تاثیری روی این مذاکرات ندارد.

وی درباره تغییر برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر افزود: به خدا از این تغییرات خسته شدیم. یک تیم مثل ذوب آهن وقتی در اوج قرار می گیرد و اردوهای خارجی و داخلی برگزار می کند، چرا باید اینطور ضربه بخورد؟ نگه داشتن تیم در وضعیت خوب هزینه بالایی دارد و دائم مجبوریم که اردو برگزار کنیم. مثلا گفته اند که برنامه یک ساله داده اند اما هر لحظه منتظر تغییرات هستیم. زیاد هم در این باره حرف بزنیم، پرستیژمان زیر سوال می رود. البته انتظارمان بیش از این هم نیست و این هفته نیز مجبور شدیم صبای قم را به اصفهان دعوت کنیم و بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره وضعیت داوری عنوان کرد: آن هم از وضعیت داوری ماست که 100 بار به اصفهانیان و عسکری گفتیم که ما از داوری ضربه خوردیم اما کسی گوشش شنوا نیست. هفته قبلی آخرینش را مقابل سپاهان دیدید. برای یک بازی فوق العاده مهم در اصفهان باید قوی ترین داور را می گذاشتند زیرا دومین دربی بزرگ ایران است اما بهترین داور ایران را می فرستید اهواز برای یک بازی ساده که اهمیت کمتری داشت. نگرش فنی در فدراسیون حاکم نیست و هر کسی ساز خودش را می زند.

آذری همچنین خاطرنشان کرد: به کفاشیان گفتم که برادر بزرگوار این عدم حق پخش تلویزیونی همه اش به خاطر حضور خود شماست. تمام مسئولان با کفاشیان مخالف هستند و می خواهند او را از فوتبال بیرون کنند اما او نمی رود و بقیه ضربه می خورند. چون با کفاشیان مخالف هستند، تمام فوتبال ضربه می خورد و مانع پرداخت پول از هر طریق به فوتبال شده اند.

وی در ادامه افزود: حالا ما  در این وضعیت باید به دنبال تغییر برنامه هم باشیم. به ما ابتدا گفته اند که 22 اسفند باید مقابل پیکان بازی کنیم، سپس این تاریخ به 25 اسفند موکول شد و سپس نیز 27 اسفند تاریخ بازی ما اعلام شده است. همه می دانند که هتل ها 27 اسفند الان پر شده اند و جا نمی دهند. پرواز نیز نمی توانیم برای 40 نفر پیدا کنیم و باید در ترافیک شب عید با اتوبوس در مسیر تهران – اصفهان باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن در پایان نیز در خصوص احتمال شکایت از پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت حق رشد صادقیان گفت: چون پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، ما فعلا این ماجرا را به فیفا نمی کشانیم تا تمرکزشان از بین نرود اما از سازمان لیگ و کمیته انضباطی توقع داریم پول ما را بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)