مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه استعلام لازم برای جذب محسن فروزان انجام شده است، گفت: آقای رسول پناه و رغبتی (مدیران باشگاه پرسپولیس) برای نحوه انتقال پول برانکو با من تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم.

سعید آذری در گفتگو با مهر، با اعلام آمادگی اش برای کمک به باشگاه پرسپولیس برای انتقال پول برانکو گفت: هر موقع پول پرسپولیس آماده بشود و با من تماس بگیرند، آماده کمک هستم.

هر کمکی از دستم بر بیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم

آقای رسول پناه و رغبتی (مدیران باشگاه پرسپولیس) برای نحوه انتقال پول برانکو با من تماس گرفتند و با هم صحبت کردیم. نمی دانم پرسپولیس چقدر کسری پول دارد ولی اگر این عزیزان بخواهند پول برانکو را از منابع مطمئن به دست برانکو برسانند، بنده برای کمک آماده هستم. البته شب گذشته دیدم که علی کریمی هم برای کمک اعلام آمادگی کرد. باید از او هم تشکر کرد. به هر حال زمان دارد از دست می رود و من هم هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم.

دنبال خودشیرینی نبودم

نه تنها پرسپولیس بلکه برای کمک به استقلال، ذوب آهن، سپاهان یا هر باشگاه دیگری از ایران در عرصه بین المللی آماده هستم. بنده به عنوان کسی که سال ها پیراهن تیم ملی ایران (وزنه برداری) را پوشیده است، برای کمک به تیم های ایرانی حس ملی دارم. به عنوان یک عضو مجمع فدراسیون فوتبال این را وظیفه خودم می دانم. بنده جایگاه و اعتبارم را در فوتبال دارم و با مطرح شدن بحث کمک به پرسپولیس دنبال خودشیرین کردن نبودم. همه اعضای مجمع فدراسیون باید این حس را داشته باشیم که ضربه خوردن یک باشگاه در عرصه بین المللی به ضرر کل فوتبال است. علاوه بر اینکه اعتبار فوتبالمان زیر سئوال می رود ممکن است سهمیه ایران را در آسیا تحت تاثیر قرار بدهد.

باید اتاق حل اختلاف داخلی ایجاد شود

شکایت ما به دادگاه عالی ورزش بعد از رای کمیته تعیین وضعیت در پی توافق فولاد با محمد بلبلی است. باید بگویم فوتبال ما یک خلاء به نام اتاق حل اختلاف داخلی دارد. آرایی که در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صادر می شود، به منزله آرای نهایی است و نمی توان در مرجع دیگری در داخل کشور درخواست استیناف کرد. فقط می ماند شکایت به دادگاه عالی ورزش. چرا ما برای یک پرونده داخلی باید ۵۰ هزار یورو هزینه کنیم و به دادگاه «کاس» برویم؟

استخدام وکلای ایتالیایی برای دادگاه کاس

ما وکلای ایتالیایی برای رسیدگی به این پرونده استخدام کرده ایم و تا آخر شکایت می رویم. ۵۰ هزار یورو هزینه دادرسی می شود و جالب است که اگر در این پرونده پیروز شویم، فدراسیون فوتبال با این وضعیت مالی محکوم به پرداخت ۵۰ هزار یورو به فولاد می شود. پیشنهادم به عنوان یک عضو مجمع فدراسیون این است که خلاء قضایی را با تشکیل یک اتاق حل اختلاف داخلی رفع کنیم چون این پرونده ها برای فوتبالمان دو سر باخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)