مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد شکست پرسپولیس مقابل این تیم به علت اشتباهات تاکتیکی مدیریتی سرخپوشان بوده است.

به گزارش تسنیم، سعید آذری در پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من قبلاً هم گفته بودم که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد و یک مسابقه در حد نیمه نهایی جام حذفی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم مثل ما خیلی خوب بازی کرد. فکر می‌کنم حتی بیشتر از بازی با گل‌گهر بازیکنان آنها در زمین دویدند و تلاش کردند. آنها هم می‌توانستند پیروز شوند اما به اعتقاد من پرسپولیس این بازی را به اشتباه تاکتیکی مدیریت خود باخت. من فردا صبح طی مصاحبه‌ای اعلام خواهم کرد که اشتباه آنها چه بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: ما قبل از بازی هم گفتیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی استقبال می‌کنیم اما در این مورد مدیران باشگاه پرسپولیس کار غیرحرفه‌ای انجام دادند و اشتباه مدیریتی بزرگی را مرتکب شدند که فردا اعلام خواهم کرد.

آذری ادامه داد: با تمام احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائلم باید بگویم که قرار نیست نتیجه بازی‌ها روی سکوها مشخص شود بلکه نتیجه فوتبال در زمین معلوم می‌شود. سال 2004 در کشور انگلیس تحقیقاتی به عمل آمد مبنی بر اینکه تعداد تماشاگردان چقدر در نتیجه بازی تأثیرگذار است و نتیجه این تحقیقات این بود که چنانچه تعداد تماشاگران در ورزشگاه تیم میزبان خیلی زیاد باشند این مسئله مشکلاتی را علیه آنها در پی خواهد داشت.

وی افزود: ما در این بازی در زمین با تمام وجودمان جنگیدیم و بردیم ضمن اینکه اعتقاد دارم اشتباهات داوری هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشت و قضاوت داور خوب بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا در حال حاضر از حمایتش از یحیی گل‌محمدی راضی است یا نه، گفت: در مقاطعی که تیم نتیجه نمی‌گرفت من نباید کاری غیر از حمایت از گل‌محمدی که یک قهرمان ملی است، انجام می‌دادم. باشگاه ذوب‌آهن در یکی دو سال اخیر هفت مربی تغییر داده و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته است. اگر می‌خواستیم گل‌محمدی را برکنار کنیم کاری برای ما نداشت اما از او و استراتژی باشگاه دفاع کردیم. من با گل‌محمدی در تیم نساجی هم کار کرده بودم و به خوبی از او شناخت داشتم. در واقع ما به مجموعه‌ای که با آن کار می‌کردیم اعتماد کردیم و خوشحالم که یحیی به بهترین نحو پاسخ اعتماد ما را داد و ما ثابت کردیم برکناری سرمربی آخرین راهکاری است که یک مدیرعامل باید انجام دهد.

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه ذوب‌آهن مجدداً می‌تواند قهرمان آسیا شود، گفت: برنامه‌های گذشته ما نباید تکرار شوند. ما با استراتژی جدیدی کار خود را آغاز کرده‌ایم. جا دارد از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن، اعضای هیئت مدیره، بازیکنان  و مجموعه تیم که سخت تلاش می‌کنند این تیم راه درستی را در پیش بگیرد، تشکر کنم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که به تهران آمدند و در این هوای سرد ما را مورد حمایت خود قرار دادند. ما برای اینکه به قله آسیا برسیم دو سال زمان نیاز داریم.

وی در پایان در خصوص اینکه فینال جام حذفی پس از اتمام لیگ برگزار می‌شود، گفت: در فوتبال ما خیلی اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که  عجیب‌ترین آن تعطیلی 50 روزه مسابقات است. در فوتبالی که تماشاگرانش شب محروم می‌شوند و صبح بخشیده می‌شوند نباید بیش از این انتظار داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)