پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: درباره گرفتن قهرمانی استقلال حرفی نزدم.

سعید آذری درباره اینکه از قول او نقل شده که باید قهرمانی استقلال در سال 87 از این تیم گرفته شود، اظهار داشت: من اصلا چنین حرفی را نزدم. خبرنگاری از من درباره حرفهای واعظ درباره بازی استقلال و ذوب آهن در آن سال سئوال کرد. من هم گفتم این ماجرا مربوط به سالها قبل است و یادآوری آن باعث بدبینی بیشتر مردم به فوتبال می شود. ضمن آنکه هیچ بازیکنی حاضر نیست آبروی خودش را به حراج بگذارد.

آذری ادامه داد: البته درباره عیسی اندوی باید به این نکته اشاره کنم که زمانی که او را برای استیل آذین می خواستم، سازمان لیگ اعلام کرد که این بازیکن نمی تواند به ایران بیاید چرا که درباره عملکرد او در بازی ذوب آهن مقابل فولاد یکسری حرفها مطرح شده است. آنجا هیچ صحبتی درباره بازی با استقلال نشد.

مدیرعامل ذوب آهن درباره شرط عجیب این باشگاه برای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس به ما بدهکار است و محمد قاضی و پیام صادقیان هنوز حق انتقال خود را ذوب آهن پرداخت نکرده اند. ضمن آکه محسن بازیکن آینده داری است و باشگاه برای او زحمت زیادی کشیده است.

آذری درباره اینکه گفته می شود ذوب آهن با شرطهای زیادی که گذاشته علاقهای به انتقال مسلمان به پرسپولیس ندارد، تصریح کرد: من به همه نگاهها احترام می گذارم اما وظیفه من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت از منافع و حق باشگاهم است. محسن بازیکن باارزشی است و نباید او را به راحتی از دست داد. مطمئن باشید اگر او در جام جهانی حاضر شود باشگاهها حاضرند میلیون ها دلار برای جذب او پرداخت کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که گویا پرسپولیس می خواهد در ازای جذب مسلمان، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی با رضا نور محمدی را به ذوب آهن بدهد، گفت: پرسپولیس هیچ پیشنهادی در این زمینه به من نداده. آنها فقط مسلمان را می خواهند و من هم گفتم با چه شرایطی این بازیکن را به تهران می فرستم.

او در پایان ضمن تکذیب علاقه ذوب آهن به جذب شهاب گردان اظهار داشت: شهاب  را خیلی دوست دارم. او بازیکن بزرگی است اما مربی تیم هیچ صحبتی درباره جذب او نکرده و ما اگر قصد به خدمت گرفتن بازیکنی را داشته باشیم، درخواست کتبی به باشگاهش می دهیم و موضوع را رسانه ای خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)