مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه در فهرست ما قرار نداشتند که برای جذب آنها اقدام کنیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص فعالیت باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: با جذب ساسان انصاری تقریبا پرونده ما در فصل نقل و انتقالات بسته شد، مگر اینکه نکونام در این چند روز احساس نیاز کند و ما بازیکن بگیریم. ما هنوز ۳ جای دیگر در فهرست بزرگسال خود داریم و اگر نکونام بخواهد می توانیم بازیکن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا باشگاه فولاد به دنبال جذب کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه بوده است؟ گفت: اصلا همچین چیزی نیست و ما این دو بازیکن را نمی خواستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه آیا تیم فوتبال این باشگاه آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر است یا خیر؟ عنوان کرد: ما امسال خیلی زود کارمان را شروع کردیم و اردوهای تدارکاتی خوبی هم برگزار کردیم. فکر می‌کنم تا زمان آغاز لیگ از نظر جسمانی و تاکتیکی به شرایط صددرصدی برسیم.

آذری افزود: در این مدت چند اردوی خوب داشتیم و البته یک اردوی ما هم در اصفهان لغو شد. قرار بود به اصفهان برویم و با ذوب آهن و سپاهان بازی کنیم اما با توجه به اینکه در هفته اول باید به مصاف ذوب آهن برویم، این اردو لغو شد. از همین جا باید از مسوولان باشگاه ذوب آهن و سپاهان عذرخواهی کنم که نشد با آنها بازی دوستانه برگزار کنیم. به هر حال قرار است سه شنبه این هفته در تهران با پارس جم بازی کنیم و بازی با نفت مسجد سلیمان آخرین دیدار تدارکاتی ما قبل از شروع فصل جدید لیگ است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال قبل از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیمش به دنبال جواد نکونام بود یا خیر؟ گفت: از این قضیه گذشته و دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم، اما نه تنها استقلال بلکه دو باشگاه بزرگ دیگر هم دنبال نکونام بودند. هر چند اصلا تعجبی ندارد چون نکونام سال خوبی را در فولاد گذراند و رزومه خوبی هم دارد طبیعی است که مشتری هم داشته باشد، اما می بینید که نکونام سرمربی ما از این مساله خوشحال هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه اعلام شده مربیان که مدرک A فیفا ندارند نمی‌توانند به عنوان سرمربی در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت کنند و جواد نکونام هم جزوه این دسته از مربیان است، تاکید کرد: از دوستانی که این بخشنامه را صادر کردند یک سوال دارم. آیا در یکی، دو سال گذشته کلاس پرولایسنس در ایران برگزار شده که این مربیان به کلاس بروند و مدرک بگیرند؟ بعد هم که کرونا آمد و همه چیز به هم ریخت. دوستان وقتی می خواهند آیین نامه جدید صادر کنند باید همه جهات را در نظر بگیرند و باید بدانند که اگر کلاس هم برگزار نشده تقصیر مربیان نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)