یارکشی ها برای هیئت مدیره و مدیرعامل

مرجع خبری پرسپولیس : بعد از بركناري عباس انصاري‌فرد از مديرعاملي پرسپوليس و آمدن كاشاني با حكم سرپرستي به اين باشگاه، نام‌هاي زيادي درخصوص مديرعامل آينده قرمزپوشان مطرح شد، اين حرف و حديث‌ها حتي تا روز گذشته هم ادامه داشت.

 

 سعيد آذري، مديرعامل سابق ذوب‌آهن يكي از نام‌هايي بوده كه بارها و بارها براي مديرعاملي پرسپوليس مطرح شده است. حضور سعيد آذري در ورزشگاه آزادي در فينال جام حذفي و تماشاي بازي تيم‌هاي پرسپوليس و فولادگستر شايعات قبلي را جدي‌تر كرد و بحث مديرعاملي او در پرسپوليس تقويت كرد.

 

خود سعيد آذري روز گذشته شايعه مديرعاملي‌اش را در پرسپوليس تكذيب كرد و مدعي شد براي حضور در اين باشگاه با او هيچ صحبتي نشده است، اما اين‌طور كه شنيده مي‌شود حضور مدير جوان و موفق اصفهاني در تهران براي مذاكره جهت حضور در پرسپوليس بوده است.

 

براساس شنيده‌ها، كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس چندي پيش آذري را براي مديرعاملي به سعيدلو پيشنهاد مي‌دهد. بعد از اينكه سعيدلو سوابق آذري را بررسي مي‌كند، از كاشاني مي‌خواهد تا با آذري وارد مذاكره شود و با او صحبت كند. كاشاني فينال جام حذفي را بهترين فرصت دانست تا از آذري دعوت كند تا به تهران بيايد و به بهانه تماشاي فينال با او مذاكره كند. آذري دعوت كاشاني را مي‌پذيرد و به تهران سفر مي‌كند تا هم بازي را از نزديك ببيند و فرداي روز بازي به ديدار سعيدلو برود تا درخصوص مديرعاملي باشگاه پرسپوليس با او صحبت كند.

 

آذري شب قبل از بازي فينال به تهران آمد و در روز بازي با حبيب كاشاني به ورزشگاه رفت. او بازي را از نزديك تماشا كرد و حتي بعد از قهرماني پرسپوليس به پايين رفت و با بازيكنان و كادر فني خوش و بش كرد. همه چيز خوب پيش مي‌رفت تا اينكه آذري صبح روز گذشته بدون اينكه با سعيدلو ديدار كند، تهران را ترك كرد و به اصفهان رفت.

 

 اين‌طور كه شنيده مي‌شود صبح روز گذشته اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه آذري ناراحت مي‌شود و بلافاصله به اصفهان مي‌رود. آذري مي‌شنود كه گروهي در پرسپوليس به دنبال اين هستند تا فرخزادي مديرعامل پرسپوليس شود و تمام تلاششان را مي‌كنند تا كس ديگري به اين پست نرسد. آذري به همين دليل از حبيب كاشاني خداحافظي مي‌كند و به او مي‌گويد كه هر وقت براي حضور من به توافق رسيديد، با من تماس بگيريد تا دوباره به تهران بيايم.

 

ماجرا از اين قرار است كه كاشاني كه گفته مي‌شود رييس هيات مديره آينده پرسپوليس است قصد دارد طبق قولي كه از اول به او داده‌اند، فرد مورد نظر خودش را به هيات مديره بياورد تا مديرعامل شود. در طرف مقابل حسين هدايتي و علي پروين كه خود را گزينه حضور در هيات مديره معرفي مي‌كنند، حامي مجيد فرخزادي براي پست مديرعاملي شده‌اند.

 

 فرخزادي كه يكي از نزديكان سعيدلو است، تحت حمايت هدايتي و پروين است و اين دو فرد دنبال اين هستند تا در صورت حضور در هيات مديره او مديرعامل شود تا جايگاه خودشان محكم‌تر شود. به هر حال ماجراي درگيري كاشاني و هدايتي از يك طرف و اين داستان دو قطبي شدن اعضاي احتمالي هيات مديره مشكل اساسي و پيش‌روي سعيدلو است.

 

سعيدلو پيش از فينال جام حذفي مدعي شده بود بعد از اين بازي حساس تمام اين افراد را دور هم جمع مي‌كند و با گفت‌وگو تمام مشكلات را برطرف مي‌سازد. اين‌طور كه مشخص است اعضاي آينده هيات مديره كه مد نظر سعيدلو هستند به‌شدت با هم مشكل دارند و بايد ديد رييس سازمان براي حل اين مشكل چه كار خواهد كرد.

 

منبع: روزنامه گل

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)