انصاریفرد هم از همین خانواده است
آرامش گم شده سرخپوشان / پرسپولیس همان پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی از هنر خود استفاده کرد و با ایجاد فضای دوستی و رفاقت در مجموعه تیم و تهدید جدی بازیکنانی که آرامش پرسپولیس را بر هم زده بودند پرسپولیس را تا حدودی از بحران خارج کرد و گرنه اتفاق خاصی با آمدن کاشانی نیفتاده است
در حالی که پرسپولیس با تغیرات مدیریتی اخیر روند مثبتی را طی می کند جریانهایی هستند که از این اوضاع ناخرسندند و گویا دوست ندارند آرامش پرسپوليس را ببينند اما اگر واقع بین باشیم خواهیم دید که آنها یا نمی دانند چه اتفاقی افتاده و یا اشتباه می کنند.
 پرسپوليس بعد از سال 86 كه با كاشاني به قهرماني ليگ رسيد ديگر رنگ آرامش را به خود نديد. مديريت‌هاي بعدي در پرسپوليس در دوران مديريت خود در اين تيم پرطرفدار به گونه‌اي عمل كردند كه اين تيم همواره كانون اتفاقات كوچك و بزرگ باشد. این در حالی بود که در فصل گذشته و فصل جاری بازیکنان و مربیان بزرگی جذب این تیم شدند به خصوص در فصل جاری اما متاسفانه مدیریت عباس انصاریفرد که نقش بسزایی در شکل گیری پرسپولیس از بعد از انقلاب اسلامی داشته این بار در پرسپولیس جواب نداد و وی بهتر است بپذیرد که دوران مدیریت های آن چنانی گذشته است و او علیرغم تلاشی که کرد نتوانست پرسپولیس را به آرامش برساند.
این در حالی است که با شروع ليگ نهم پرسپوليس كارش را با عباس انصاري‌فرد با شك و شبهات بسياري آغاز كرد . تعلل در امر استخدام مربي خارجي، جذب بازيكنان ناكارآمد در فصل نقل و انتقالات و خلاصه هر آنچه كه مي‌توانست پرسپوليس را از فرم ايده‌آلش دور کند ، در اين تيم صورت گرفت که البته این اتفاقات در گیرودار انتخابات ریاست جمهوری افتاد و لاجرم انصاریفرد نیز در بروز چنان شرایطی مقصر نبود اما می توانست با تدبیر بیشتری تیم را جمع و جور کند تا پرسپوليس در ليگ نهم به يك تيم بحران زده تبديل نشود. تيمي كه از همان ابتدای فصل و هر لحظه از آن خبر تازه‌اي به بيرون مي‌آمد، خبرهايي كه چندان براي علاقه‌مندان به فوتبال جذاب و شنيدني هم نبود.
با این وجود از هفته دهم به بعد و با تغییرات مدیریتی در سازمان ورزش به نظر آمد که کار برای انصاریفرد و پرسپولیس دشوار شده و هردو به پایان خط رسیده اند از این رو وقتی پرسپوليس به روزهاي تاريكش رسيد، مسئولان جدید سازمان تربيت‌بدني براي برون‌رفت اين تيم از مشكلات موجود تغييراتي را در كادر مديريتي اين تيم به وجود آوردند، تغييراتي كه مي‌توانست بسيار زودتر از اينها هم انجام شود. با رفتن انصاري‌فرد حبيب‌كاشاني سكان تيم بحران‌زده پرسپوليس را در دست گرفت و در كوتاه‌مدت توانست كارهايی در اين تيم را انجام دهد و پرسپوليس را به سوی ساحل نجات رهنمون کند. البته در حقیقت کاشانی از هنر خود استفاده کرد و با ایجاد فضای دوستی و رفاقت در مجموعه تیم و تهدید جدی بازیکنانی که آرامش پرسپولیس را بر هم زده بودند پرسپولیس را تا حدودی از بحران خارج کرد و گرنه اتفاق خاصی با آمدن کاشانی نیفتاده است و بازیکنان و مربیان همانهایی هستند که انصاریفرد آورده بود.
با آمدن كاشاني پرسپوليس با كرانچار جان تازه‌اي گرفت و توانست به نوعي جبران مافات كرده ودوباره شادي را به جمع هواداران بازگرداند به گونه ایی که حالا سرخپئشان در نقش یک مدعی ظاهر شده اند. پرسپوليس اين روزها خوب نتيجه مي‌گيرد با این وجود به نظر مي‌رسد كه برخي‌ها از اين مسئله ناراضي هستند و با موضع‌گيري در مقابل مسئولان امروز پرسپوليس قصد دارند اين تيم را دوباره به حاشيه ببرند. از طرفی و از آنجا که انصاریفرد خود از خانواده پرسپولیس است جا دارد سازمان به نوعی از تلاش های وی تقدیر کند چرا که او در گذشته بارها نقش ناجی را بازی کرده و اینبار اگر چه او نتوانست همان ناجی گذشته باشد اما به هر حال برای پرسپولیس زحمت کشیده است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)