سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است مورینیو به‌عنوان پرافتخارترین مربی در تاریخ ماندگار خواهد شد.

لوئیس آراگونس در برنامه اینترمدیو رادیو مارکا دیدگاهش را در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال اسپانیا بیان کرد و گفت: تیم در اوج قرار دارد و بازیکنان بسیار ماهری دارد که توپ را با سرعت زیادی به حرکت در می‌آورند.

 

وی خاطرنشان کرد: در گذشته قدرت و شخصیت چیزی بود که آن‌ها به دنبالش بودند اما امروز بازیکنان تشخیص دادند که می‌توانیم مالکیت توپ را در دست داشته باشیم و حریف را مجبور کنیم تا توپ را از دست ما بگیرد. اسپانیا تا جای امکان تلاش می‌کند انفرادی بازی نکند و دل بوسکه آن‌ها را در مسیر صحیحی قرار داده است.

 

آراگونس به تمجید از ژاوی پرداخت و اظهار داشت: کاری که اینیستا انجام می‌دهد مشکل است، اما بار اصلی تیم به دوش ژاوی است.‌ شیوه‌ بازی تیم به او نیاز دارد. او هرگز توپ را از دست نمی‌دهد.

وی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن جهان تأکید کرد: مسی بسیار خوب است و تماشای بازی او سرگرم کننده است، اما رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای ‌است. هرگز نتوانستم یکی را از این میان انتخاب کنم.

 

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا با سخنان ژاوی درباره مورینیو مخالفت کرد و گفت: او یک برنده تمام عیار در فوتبال است و نام او به خاطر کسب بیشترین افتخارات در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)