مهاجم تیم ملی ایران گفت: اگر باشگاه پرسپولیس با من را بخواهد دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در برنامه زنده تلویزیونی درخصوص کم شدن علاقه بازیکنان ملی به استقلال و پرسپولیس پس از ملی پوش شدن گفت: من که این طور نیستم و با افتخار یک پرسپولیسی بودم، هستم و خواهم بود چون پرسپولیس من را به فوتبال ایران شناساند. به همین خاطر من به این باشگاه بدهکار هستم.

مهاجم تیم ملی در ادامه اظهار داشت: من دوستان استقلالی زیادی دارم و برادر و خواهرم استقلالی شش آتیشه هستند اما باشگاه پرسپولیس معرفی کننده من به فوتبال ایران بود و به این باشگاه بدهکار هستم و در قبال این باشگاه وظیفه هایی دارم که باید انجام دهم و کارهایی انجام می دهم که زیاد دوست ندارم رسانه ای شود. هر کمکی از دستم بربیاید به باشگاه می کنم مثل صحبت کردن با بازیکنان در مواقع حساس انجام می‌دهم. مثلا بیرانوند چون خیلی استرسی است صبح روز دربی دو ساعت با او حرف می‌زنم که اتفاقات خوب بیفتد و تا آنجایی که بتوانم کمک می کنم چون وظیفه من است. با تمام احترام برای تمام باشگاه های ایران پرسپولیس همیشه در قلب من هست.

طارمی همچنین گفت: روزهای پرسپولیس روزهای خیلی خوبی بود و شاید فقط اهدافی که من در فوتبال دارم مانع شده است دوباره بیایم با افتخار برای پرسپولیس بازی کنم وگرنه هرچه زودتر می آمدم.

وی درباره اینکه دوست دارد فوتبالش را کجا تمام کند گفت: اگر باشگاه پرسپولیس من را قبول کند دوست دارم قطعا به پرسپولیس برگردم و برای این تیم بازی کنم و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)