باشگاه پرسپولیس برای پیشکسوت و مدیرعامل سابق خود آرزوی سلامتی کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این روزها با اوج گیری کرونا، خانواده بزرگ پرسپولیس هم از این عارضه در امان نمانده است و بعد از ابتلای دوتن از بازیکنان در هفته‌های گذشته، دو نفر از بزرگان و عزیزان این خانواده بزرگ هم به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شدند که بنا بر اعلام نزدیکان ایشان، روند درمانی موفقی را پشت سر می‌گذارند.

حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس که سرخپوشان حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، را در زمان مدیریت وی پشت سر گذاشتند، در روزهای گذشته در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شد که خوشبختانه با توجه به مراجعه در زمان طلایی و اثر بخشی درمان‌ها، روند رو بهبودی را طی می‌کند.

پیشکسوت تیم و عضو کنونی کمیته انضباطی باشگاه که اولین کاپیتان سرخپوشان بود نیز، متاسفانه در روزهای گذشته پس از اطلاع از ابتلای خود، در بیمارستان سینا بستری شد و اقدام‌های پزشکی برای ایشان در جریان است.

خانواده بزرگ پرسپولیس در این روزها و شب‌های عزیز سلامتی و بهبودی هر چه سریع‌تر حمید جاسمیان، حمیدرضا گرشاسبی و تمام مبتلایان به این بیماری را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کند و صمیمانه به کادر درمان کشور که بیش از هر زمانی، تحت فشار و در معرض بیماری قرار گرفته‌اند، خسته نباشد می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)