مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس، با توجه به استفاده از مزیت میزبانی به دنبال كسب سه امتیازهمراه با ارائه یك بازی زیبا و تماشاگر پسند هستیم.

فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران ، با بیان این كه مطمئنا هواداران ملوان مانند گذشته از تیم محبوب خود حمایت خواهند كرد، افزود: بزرگ ترین هدف من و بازیكنان در بازی با پرسپولیس،خوشحال كردن هواداران ملوان است.

وی در رابطه با بازگشت پژمان نوری به تیم ملوان ، اظهار داشت : از آمدن نوری به ملوان استقبال می كنیم اما باشگاه الامارات در مورد صدور رضایت نامه وی سخت گیرانه برخورد می كند.

وی ادامه داد : به هرحال شرایط به گونه ای است كه تیم ملوان باید بتواند بدون نوری خود را از این وضعیت خارج كند.

پورغلامی در رابطه با مصدومان تیم فوتبال ملوان، خاطر نشان كرد : هادی عزیزی، علی جراح كار، محمد رستمی و رامین خسروی از بازیكنان ملوان هستند كه به بازی با پرسپولیس نخواهند رسید.

وی در مورد بازیكنانی كه در نیم فصل دوم به تركیب تیم ملوان اضافه شدند، گفت: در نیم فصل دوم بنا به توان مالی باشگاه، مجتبی انصافی  را به عنوان دفاع وسط و محمد حسن رجب زاده را در خط هافبك به خدمت گرفتیم .

وی با اشاره به این كه نباید به داوری فغانی در بازی ملوان و پرسپولیس ، حساسیت داشته باشیم ، تصریح كرد: همه باید كمك كنیم تا تیم داوری از این بازی حساس، سربلند بیرون بیاید .

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی اظهار داشت: خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه تختی، با تلاش مسوولان هیات فوتبال انزلی از شرایط بهتری نسبت به ابتدای لیگ یازدهم برخوردار است .

مسابقه تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس، ساعت 15 روز پنجشنبه (فردا) به قضاوت علیرضا فغانی با كمك های  محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)