شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی نمایندگان لیگ برتر و انتقام‌گیری کاتالان‌‌ها در پایتخت اسکاتلند به پایان رسید.

 

در دومین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) 8 دیدار در گروه‌ها G،F،Eو H این رقابت‌ها برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، در گروهF‌، تیم آرسنال انگلیس میزبان ناپولی بود  و موفق شد نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. در این که نخستین شکست این فصل ناپولی در تمامی رقابت‌ها بود،‌مسعوت اوزیل، ستاره آلمانی جدید آرسنال در دقیقه 8 و اولیویه ژیرو در دقیقه 15 گلزنی کردند. این دومین پیروزی آرسنال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری بود و این تیم را با 6 امتیاز به صدر جدول گروه فرستاد.

در دیگر بازی گروه F، تیم بوروسیا دورتموند آلمان در خانه خود موفق شد تیم مارسی فرانسه را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که این بازی روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی دورتموند 2 بار در دقایق 19 و 80 (از روی نقطه پنالتی) و مارکو رویس در دقیقه 52 گلزنی کردند تا زردپوشان وستفالن با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت ناپولی در رده دوم جدول قرار بگیرند. مارسی هم با قبول این شکست بدون امتیاز در قعر جدول گروه F ماند.

در گروه H، یکی دیگر از گروه‌های جذاب مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونای اسپانیا در خانه تیم سلتیک با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا انتقام شکستی که فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها در پارک‌هد متحمل شد را از شاگردان نیل لنون بگیرد. تک گل این بازی را که در آن سلتیک از دقیقه 59 آن با اخراج اسکات براون 10 نفره شد، سسک فابرگاس در دقیقه 75 به ثمر رساند.با این نتیجه بارسلونا 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه H قرار گرفت.

در دیگر بازی گروه H میان تیم‌های میلان و آژاکس آمستردام،‌ میزبان هلندی به تساوی یک – یک برابر میهمان ایتالیایی رضایت داد  تا روسونری 4 امتیازی شده و در رده دوم جدول رده‌بندی گروه قرار بگیرد. استفانو دنسویل در دقیقه 90 برای آژاکس و ماریو بالوتلی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی برای میلان گلزنی کردند.
در سایر دیدارهایی که امشب برگزار شد نتایج زیر رقم خورد»

گروه E:
بازل سوئیس صفر – شالکه آلمان یک
گل: یولیان دراکسلر(54)
استوا بخارست رومانی صفر – چلسی انگلیس 3
گل‌ها: رامیرز (19 و 55)، دانیل جورجیفسکی(44، گل به خودی)،فرانک لمپارد (90)

گروه G:
پورتو یک – اتلتیکو مادرید 2
گل‌ها:جکسون مارتینس (16) برای پورتو ، دیه‌گو گودین (58) و آردا توران (86) برای اتلتیکومادرید
زنیت سن پترزبورگ روسیه صفر – آسترا وین اتریش صفر

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)