مرجع خبری پرسپولیس : مدت‌هاست كه بحث معاوضه اشپيتيم آرفي با عرفان اولروم مطرح شده اما اين بازيكن آلماني- آلبانيايي هيچ واكنشي در برابر موضوع مطرح شده نشان نداده تا خيلي‌ها فكر كنند اشپيتيم راضي به اين كار است.

 

حتي مسوولان باشگاه تصورشان بر اين بود كه آرفي ديگر دوست ندارد بماند و به‌دنبال انتقال اين بازيكن به تراكتورسازي يا پيكان بودند كه بالاخره مهاجم پرسپوليسي‌ها سكوت خود را شكست و از علاقه‌اش به ماندن گفت.

 

اشپيتيم آرفي مهاجم قرمزپوشان كه اين روزها كمتر مصاحبه مي‌كند و قصد ندارد چندان به موضوع انتقالش بپردازد در جواب اين سوال كه مي‌خواهد از پرسپوليس برود يا نه، مي‌گويد: «نمي‌دانم چرا اين موضوع مطرح مي‌شود. اصلا نمي‌دانم چه كسي گفته كه من نمي‌خواهم در پرسپوليس بمانم. اين مسائل صحت ندارد و من اصلا دوست ندارم از پرسپوليس بروم و مي‌خواهم بمانم.»

 

آرفي كه در بازي تداركاتي پرسپوليس مقابل عمران كيش هم يكي از بهترين‌هاي تيمش بود از اميدش براي بازگشت به تركيب تيم خبر مي‌دهد: «من پرسپوليس را دوست دارم و تلاش مي‌كنم تا خودم را ثابت كنم و به تركيب تيم برسم. مي‌دانم به زودي به تركيب پرسپوليس راه پيدا مي‌كنم چون انگيزه زيادي پيدا كردم و روحيه خوبي دارم و تمرين‌هايم را به‌خوبي انجام مي‌دهم. بالاخره نظر علي دايي و ديگر اعضاي كادر فني را جلب مي‌كنم و به ميدان برمي‌گردم.»

 

مهاجم اروپايي پرسپوليس كه مذاكره با تراكتورسازي و پيكان را تكذيب مي‌كند، همچنان اصرار دارد كه از علاقه‌اش به پرسپوليس بگويد: «باور كنيد من تا به حال با هيچ تيمي مذاكره نكردم. نه تراكتور، نه پيكان و هيچ علاقه‌اي به رفتن ندارم چون پرسپوليس را واقعا دوست دارم و مي‌خواهم در كنار دوستانم بمانم. به هرحال ديروز يكي از مسوولان باشگاه آمد و از من پرسيد دوست داري بروي يا نه؟ من هم گفتم نه. پس اميدوارم ديگر به اين بحث پايان داده شود.»

اشپيتيم آرفي كه شرايط اردوي كيش را خوب مي‌داند از آمادگي بالايش خبر مي‌دهد: «اينجا شرايط خيلي خوب است و هر روز تمرين‌هاي خوبي را انجام مي‌دهيم. من هم تمام تلاشم را مي‌كنم تا به آمادگي بالاتري برسم و بتوانم در بازي‌هاي بعد تيم حضور پيدا كنم چون مي‌خواهم بازي كنم و گل بزنم.»

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)