پرسپولیس نیوز : مهاجم آلبانیایی پیشین پرسپولیس گفت:کاشانی رفت،رویانیان رفت،اینکه نمی شود نزد 10 نفر بروم تا پولم را بگیرم.

اشپتیم آرفی ،درباره اینکه وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید اظهار داشت:من هنوز در ایران هستم و بارها و بارها پیگیر دریافت این پول شده ام.پرسپولیس می گوید وقتی مطالبات مان از سازمان لیگ را گرفتیم،طلبت را می دهیم اما تا کی؟چرا باید این قدر منتظر بمانم؟

وی ادامه داد:به جز پرسپولیس،از تراکتورسازی و ابومسلم هم طلب دارم.من مشکل مالی دارم و حتما به این پول نیاز دارم که این قدر پیگیر هستم.واقعا چند بار باید به باشگاه پرسپولیس بروم؟من طاهری را نمی شناسم ولی آنها که می دانند به من بدهی دارند.کاشانی رفت،رویانیان رفت،اینکه نمی شود نزد 10 نفر بروم تا پولم را بگیرم.

مهاجم آلبانیایی سابق پرسپولیس درباره اینکه چقدر از باشگاه طلب دارد گفت:600 میلیون.من 600 میلیون از پرسپولیس می خواهم اما آنها توجهی ندارند.

آرفی افزود:من دو سال برای پرسپولیس بازی کردم و دو بار قهرمانی را جشن گرفتم.حالا باید با شکایت پول بگیرم؟من تا یک ماه و نیم دیگر در ایران می مانم اما اگر تا آن زمان اتفاقی نیفتد حتما شکایت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)