امیدوارم هواداران پرسپولیس از من دلخور نشوند

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر جدایی از پرسپولیس ناراحت نیستم چون بعد از قهرمانی جام حذفی از باشگاه پرسپولیس با من یک تماس هم نگرفتند.

 

اشپیتیم آرفی در خصوص جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتورسازی گفت: دلیلی نداشت پیش از انتخاب تیم جدیدم در مورد پیشنهادات مصاحبه کنم، وقتی پیشنهاد خوبی از تراکتورسازی دریافت کردم به این تیم پیوستم.

آرفی افزود: دو سال پیش هم قبل از پیوستن به پرسپولیس قلعه نوعی مرا برای سپاهان می خواست و به من اعتقاد داشت، حالا هم پشیمانم که به سپاهان نرفتم.

 

آرفی در خصوص اینکه حمید استیلی او را برای لیگ یازدهم نخواست، گفت: مهم نیست استیلی مرا نخواست، برایم مهم است که قلعه نوعی مرا خواست و به بازی من اعتقاد دارد.

 

آرفی در خصوص اینکه طی دو سال گذشته بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس بود و پیوستن به تراکتورسازی باعث ناراحتی هواداران شد، می گوید: هواداران پرسپولیس در این دو سال تحت هر شرایطی از من حمایت کردند اما باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی جام حذفی حتی یک تماس با من نگرفت، اگر مرا می خواستند می توانستند تماس بگیرند و پیشنهادشان را مطرح کنند. امیدوارم هواداران پرسپولیس از من دلخور نشوند.

 

آرفی در پاسخ به اینکه دوران حضورش در پرسپولیس را چطور ارزیابی می کند گفت: در مدت حضورم در این تیم همیشه اعتماد مربی را کم داشتم و هیچوقت به من فرصت داده نشد تا توانایی هایم را با پیراهن پرسپولیس ثابت کنم.

 

آرفی در خصوص حضور استیلی در پرسپولیس گفت: نظری در این مورد ندارم و از امروز تنها به موفقیت تراکتورسازی فکر می کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)