مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم خارجي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شرايط اين تيم گفت:‌ بدون‌شك اين تيم در روزهاي آينده بازي‌هاي به مراتب بهتري را به نمايش خواهد گذاشت و مطمئن باشيد پرسپوليس يكي از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ نهم خواهد بود.
اشپيتم آرفي تصريح كرد: در چهار هفته گذشته روند رو به رشد و خوبي را در تيم پرسپوليس ديده‌ام و مطمئن هستم به مرور زمان و با هماهنگي بيشتر بازيكنان مي‌توانيم امتيازات لازم را كسب كرده و خود را به عنوان يكي از مدعيان اصلي ليگ برتر معرفي كنيم تا ضمن كسب جام قهرماني نيم نگاهي نيز به ليگ قهرمانان آسيا داشته باشیم تا در قاره آسيا نيز بتوانيم توانايي‌هاي خود را به اثبات برسانيم.
وي افزود: شرايط بدني خودم خوب است و خوشبختانه با تلاش پزشكان و تمريناتي كه انجام داده‌ام مشكل مصدوميتم حل شده و آماده‌ام براي پرسپوليس به ميدان بروم.
با توجه به حضور پرسپوليس در تورنمنت امارات فكر مي‌كنم بتوانم در بازي‌ مقابل تيم‌هايي كه در اين تورنمنت بازي مي‌كنند به ميدان بروم و بتوانم نظر مثبت كرانچار را به خود جلب كنم.

آرفي افزود: پرسپوليس تيم خوب و بزرگي است و خوشحالم كه در اين تيم بازي مي‌كنم ، برخورد مردم و هواداران برايم جالب است و حضور اين عده كثير در ورزشگاه آزادي از نكات جالبي بود كه در فوتبال ايران ديده‌ام. سعي مي‌كنم با انجام بازي‌هاي خوب ضمن موفقيت در تيم پرسپوليس نظر و حمايت هواداران را نيز جلب كنم تا بتوانم پاسخگوي محبت‌هاي آنها باشم.


وي در خصوص كرانچار گفت: وي مربي خوب و بزرگ و با دانشي است و در اين مدت كه او پرسپوليس را در اختيار گرفته است حركت‌ها و جهش‌هاي خوبي در تيم مشاهده مي‌شود، هواداران بايد صبور باشند و اجازه بدهند تا تيم و نفرات كادر فني تفكرات خود را در زمين به اجرا درآورند تا بتوانيم امتيازات لازم را از آن خود كنيم. به نظر من اگر به كرانچار فرصت بدهيم او مي‌تواند پرسپوليس را به موفقيت برساند.
آرفي در پايان افزود‍: واقعيت اين است كه دوست ندارم زياد مصاحبه كنم و معمولا سعي مي‌كنم در شرايطي قرار نگيرم كه مجبور شوم پاسخگوي سئوالات خبرنگاران باشم. دوست دارم در آرامش و به دور از هر گونه حاشيه باشم تا بتوانم به دور از هر تنشي تنها و تنها به بازي فكر كنم .
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود از اینکه در ترکیب تیم قرار نمی گیرد ناراحت است و از پرسپولیس قهر کرده ، گفت: من تازه به این هواداران خونگرم پرسپولیس عادت کرده ام و آنها مرا دوست دارند و چه دلیلی دارد که بخواهم قهر کنم باید بگویم که مصدوم هستم و به زودی در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرم چرا که بی صبرانه دوست دارم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)