مرجع خبری پرسپولیس : با وجود اينكه هر روز اخبار متفاوتي درباره معاوضه اشپيتيم آرفي با عرفان اولروم شنيده مي‌شود و گروهي انجام اين معاوضه را قطعي مي‌دانند اما هنوز هيچ چيز در اين ارتباط قطعي نيست و از آنجايي كه مهاجم پرسپوليس راضي به اين معاوضه نيست شايد اتفاق فوق هرگز صورت نگيرد.

از آنجايي كه باشگاه و حبيب كاشاني با وجود مخالفت، راضي به انجام خواسته دايي و تحقق اين جابجايي شده‌اند اقدامات اوليه براي انجام اين مهم صورت گرفته اما هر چه كه هست بين دو باشگاه است و خود آرفي در جريان جزييات يا شايد اصل مذاكره هم نيست و هر چه مي‌شنود از خبرنگاران و روزنامه‌هاست.

 

آرفي كه در تمرين عصر پنج‌شنبه مكالمه‌اي دو سه دقيقه‌اي با علي دايي داشت بعد از همان تمرين به يكي از خبرنگاران گفته در صحبت با سرمربي تيم به او اعلام كرده نمي‌خواهد از پرسپوليس برود و اين تيم را دوست دارد.

 

 

الان دو روزي است كه او با پرسپوليس تمرين‌هايش را پي گرفته و حتي عصر روز گذشته همراه با بقيه به كيش سفر كرد تا در اردوي 6 روزه تيم شركت داشته باشد. هر چند بسياري او را نزديك به تراكتورسازي مي‌دانند و معتقدند در اين باره توافق دو باشگاه مهم است و اقدامات باشگاه پرسپوليس اهميت مي‌يابد، اما از آنجايي كه آرفي با پرسپوليس قرارداد دارد تا خودش نخواهد و راضي نباشد جايي نخواهد رفت. بنابر اين اجباري در كار نخواهد بود.

 

از طرفي موضوع مالي نيز مطرح است. قرارداد آرفي به ازاي يك سال بازي در پرسپوليس 450 ميليون تومان است و چنانچه تصور كنيم 30 درصد مبلغ سال دوم قرارداد وي به اين بازيكن پرداخت شده باشد، تراكتورسازي بايد بقيه اين پول هنگفت را بپردازد. از طرفي شنيده مي‌شود تراكتور اگر آرفي را مي‌خواهد بايد 80 ميليون تومان اضافه به پرسپوليس بپردازد كه مجموعا رقمي سنگين براي بازيكني خواهد شد كه فقط در نيم فصل دوم مي‌تواند براي تبريزي‌ها بازي كند.

 

يكي دو روزي است كه بحث حضور اشپيتيم در پيكان هم مطرح شده و گفته مي‌شود محمد احمدزاده سرمربي پيكان در تماس با علي دايي از او خواسته آرفي را به اين تيم بدهد كه اشپيتيم از اين موضوع نيز بي‌خبر است. ديروز روابط عمومي باشگاه پرسپوليس هم از پيشنهاد پيكان ابراز بي‌اطلاعي كرد و به نظر مي‌رسد اين پيشنهاد هنوز جدي نشده يا اصلا در حد حرف است.

 

به هر حال به نظر مي‌رسد آرفي مايل به ترك پرسپوليس نيست و حتي اگر بازي هم نكند به‌خاطر پولي كه از باشگاه بابت قرارداد سنگينش مي‌گيرد، راضي است. تا زماني كه رضايت او جلب نشود حتي اگر دايي و كاشاني حاضر باشند و تراكتورسازي قبول كند مبلغ گزافي را بابت استفاده از او فقط براي نيم‌فصل بپردازد، اين معاوضه صورت نخواهد گرفت و مهاجم آلبانيايي- آلماني همچنان در پرسپوليس مي‌ماند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)