مرجع خبری پرسپولیس : او که در سال های اخیر با حاشیه هایش اعتبار باشگاه پرسپولیس را خدشه دار کرده حالا دوباره در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ همه چیز از مصاحبه هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال شروع شد، زمانی که اعلام کرد مدافع محروم پرسپولیس می تواند سرخپوشان را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

 

پرسپولیس که در لیگ برتر و جام حذفی به موجب حرکت ناشایست شیث و نصرتی و محرومیت طولانی مدت آن ها متضرر شده ئ نقل محافل خبری دنیا قرار گرفت، حالا در آستانه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به فکر استفاده مجدد از بازیکنی افتاده که در سال های اخیر با حواشی بی پایانش اعتبار این باشگاه را خدشه دار کرده.

 

شیث رضایی که پس از ابلاغ حکم محرومیتش از سوی کمیته انضباطی دور اروپا را چرخید تا تیم پیدا کند، احتمالا برای چندمین بار بعد از اخراج و محرومیت دوباره در تمرین پرسپولیس آفتابی خواهد شد.

 

مدافعی که از نظر فنی حرف های زیادی برای گفتن داشت اما حواشی بی پایانش خورشید بی غروب هواداران پرسپولیس را به یک یاغی بزرگ تبدیل کرده. بازیکنی که حالا با شنیدن خبر بازگشت دوباره اش به این تیم همه در انتظار حاشیه های جدیدش هستند آن هم با ورژن 91!

 

فحاشی به هواداران، ماجرای سقوط هواپیما، ایجاد شکاف در اردوی سرخپوشان در زمان مربیگری افشین قطبی و علی دایی ، درگیری عجیب با علیرضا حقیقی در دربی، بستن بازوبند کاپیتانی “پرسپولیس” روی مچ دست(!) ، خنده های معنادار بعد از شکست سنگین پرسپولیس مقابل صبا و اتهام کم کاری و دست آخر شادی منشوری بعد از گل برتری پرسپولیس، شاهکار جدید شماره 13 چیست؟

 

باید دید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت اجازه بازگشت این بازیکن پر حاشیه را به اردوی سرخپوشان صادر خواهد کرد ، یا خیر؟

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)