سپهر حیدری بازهم اول شد

مرجع خبری پرسپولیس : صبح روز يكشنبه 18 بازيكن اصلي پرسپوليس در محل آكادمي ملي المپيك تست چربي و استقامت دادند. ابتدا بازيكنان در سالن تست چربي دادند و سپس به محوطه آكادمي آمده و در گروه‌هاي 4 نفره، يك مايل دويدند تا مشخص شود تمرين‌هاي كيش روي آمادگي آنها چقدر تاثير گذاشته است.

بعد از اين تمرين مولايي از بيشتر ركوردهاي ثبت شده ابراز رضايت مي‌كرد اما برخي از نفرات هم در حد انتظار ظاهر نشدند. در تست يك مايل سپهر حيدري، حسين بادامكي، اشپيتيم آرفي و عليرضا محمد به ترتيب با ثبت ركوردهاي 17/5، 18/5، 32/5 و 37/5 بهترين ركوردها را بر جا گذاشتند.

 

سپهر حيدري البته براي سومين بار بود كه در تست‌ها عنوان نخست را از آن خود مي‌كرد. مجتبي زارع بازيكن سريع پرسپوليس هم در عين شگفتي نفر آخر شد اما بعد از 4 نفر اول كه ركوردهاي قابل قبولي بر جاي گذاشتند نفرات بعد به ترتيب زماني كه ثبت كردند عبارتند از: 5- اميرحسين فشنگچي (43/5)، 6- ابراهيم شكوري (46/5)، 7- سامان آقازماني (50/5)، 8- مجتبي و مهدي شيري (55/5)، 9- محمد منصوري (56/5) و سعيد حلافي (57/5).

 

اين تست اما آنچنان كه تصور مي‌شد جدي و سرنوشت‌ساز نبود. عصر همان روز يكشنبه علي دايي با نتايج تست در دست وارد زمين شد و در همان ابتداي كار به 5 بازيكني كه بدترين ركوردها را بر جاي گذاشته بودند تشر زد. دايي به نتايج تست مازيار و مجتبي زارع، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي و سعيد حلافي كه يك مايل را بالاي 6 دقيقه دويده بودند با صداي بلند اعتراض كرد و گفت: «اين چه وضع دويدن است؟»

 

بيش از همه البته مجتبي زارع بود كه مورد انتقاد قرار گرفت، دايي مازيار را هم خطاب قرار داد و گفت او بايد بهتر و بيشتر بدود نه اينكه چنين ركوردي را ثبت كند. سرمربي پرسپوليس به اين معترض بود كه چرا شيث، مازيار و نورمحمدي كه همراه با باقري در گروه اول دويدند با هم كار را تمام كرده‌اند. دايي به آنها مي‌گفت: «مگر توان شما يكي است كه يك عدد را به‌عنوان ركورد ثبت كرده‌ايد؟»

 

اين اعتراض‌ها آنقدر جدي بود كه 5 نفر فوق به دستور دايي در تمرين عصر يكشنبه و صبح دوشنبه حدود 20 دقيقه اضافه‌تر تمرين كرده و دور زمين دويدند تا دايي ثابت كند با هيچ كس شوخي ندارد و همه بازيكنان بايد به حدي از آمادگي بدني برسند كه در ديدارهاي بعدي به پرسپوليس كمك كنند.البته عدد سعيد حلافي انگار بيشتر از 57/5 شده بود اما مكث بي‌مورد او قبل از شروع دور آخر باعث شد دايي از مولايي بخواهد عدد او را پايين‌تر بياورد. با اين‌حال مشخص نشد دايي چرا حلافي را همراه با آنهايي كه بالاي 6 دقيقه دويده بودند جريمه كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)