پرسپولیس نیوز : پدر مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: رویانیان را به عنوان یک مدیر بزرگ و خوب قبول دارم و همان زمان هم که او در فوتبال حضور داشت تفکراتش مثل اروپایی‌ها بود.

خلیل آزمون  در خصوص مصاحبه سردار رویانیان مبنی بر اینکه برای حضور سردار آزمون در تیم فوتبال پرسپولیس با او به توافق نهایی رسیده بود، گفت: رویانیان هیچ زمانی دروغ نگفته و مرد و بامعرفت مثل او ندیدم. هر چه که او گفته درست است و ما با رویانیان تمام کرده بودیم اما بنا به دلایلی از جمله تغییراتی که در پرسپولیس به وجود آمد و همچنین اینکه پیشنهاد روبین کازان بهتر بود از رویانیان خواهش کردم تا درخواست این باشگاه روس را هم بررسی کنیم که در نهایت قسمت بود سردار به باشگاه روسیه‌ای برود.

وی ادامه داد: رویانیان آدمی است که غلو نمی‌کند و دروغ هم نمی‌گوید. او را به عنوان یک مدیر بزرگ و خوب قبول دارم و همان زمان هم که او در فوتبال حضور داشت تفکر و تزهایش مثل اروپایی‌ها بود.

آزمون یادآور شد: به واسطه پیشنهاد رویانیان برای حضور سردار در پرسپولیس 5-6 ماهی را با او نشست و برخاست داشتم و در همان زمان متوجه شدم که رویانیان حرفه‌ای فکر می‌کند. او با اینکه در ورزش نبود اما رفتارش مثل حرفه‌ای‌ها بود.

وی در مورد آخرین وضعیت سردار آزمون گفت: وضعیت سردار پس از عمل جراحی بینی‌اش خوب است. سردار عمل جراحی سختی را سپری کرد و باید 20 روز استراحت مطلق داشته باشد. قرار است امروز تائید نهایی سلامتی سردار توسط پزشکان آلمانی صادر شود و به این ترتیب و پس از اطلاع‌رسانی پزشکان به مربی بدنساز اسپانیایی روستوف، وی برنامه بدنسازی سردار را پس از 20 روز استراحت برای ما ارسال خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)