مرجع خبری پرسپولیس : قوانین عجیبی در فوتبال ایران وجود دارد که می تواند جزو بی منطق ترین قواعد فوتبال جهان باشد.

 

از قانون سقف قرارداد و منشور اخلاقی گرفته تا منع استفاده از دروازه بان های خارجی در لیگ برتر. همین قانون آخر تنها حاصلی که به دنبال داشته تورم بی اندازه در نرخ قرارداد دروازه بان های بی کیفیت ایرانی است.

 

خیلی از گلرهای لیگ برتری چون رقیب ندارند با قیمت های نجومی و غیرواقعی قرارداد امضا می کنند و باشگاه ها چون چاره ای بجز استفاده از آن ها ندارند، نازشان را می خرند و تن به قراردادهای عجیبشان می دهند.

 

از دروازه بان شماره یک تیم ملی گرفته که به قول عادل فردوسی پور، به جای توپ هوا را مشت می کند! تا سایر گلرهای بی کیفیت که به لطف قوانین عجیب فوتبال ایران به نان و نوایی رسیدند!

 

عملکرد آسمیر آودوکیچ در بازی پرسپولیس مقابل الهلال یکی از نمونه های بارز بی منطق بودن این قوانین است. الهلال در بازی روز چهارشنبه موقعیت هایی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که به جرات ادعا می کنیم هر دروازه بان ایرانی به جای آسمیر درون دروازه بود، نتیجه دیگری در این مسابقه رقم می خورد.

 

وضع قوانینی چون منع استفاده از گلرهای خارجی در سال های اخیر تنها حس رقابت را در میان دروازه بان های ایرانی کشت و نرخ تورم را در فوتبال ایران به شکل وحشتناکی افزایش داده است! حال بهتر نیست کفاشیان در دوره دوم ریاست در فوتبال ایران، نسبت به بعضی قوانین عجیب تجدید نظر کند؟ البته اگر دولتی ها لیوان را به دست کس دیگری نسپارند و خطر تعلیق را به فوتبال ایران تحمیل نکنند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)