پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد انتخاب دستیار حق سرمربی است و نباید به دایی بابت انتخاب همکارانش در پرسپولیس انتقاد کرد.

ابراهیم آشتیانی در مورد لیست دستیاران علی دایی در پرسپولیس و انتقاداتی که به این موضوع می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا به این موضوع انتقاد می‌شود؟ مگر تمام دستیاران گل‌محمدی پرسپولیسی بودند؟ در همه دنیا رسم این است که سرمربی با اختیار خود، دستیارانش را انتخاب می‌کند و اصلا نمی‌شود شخصی را به سرمربی تحمیل کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ایران بعضی از دستیاران زیر پای سرمربی را خالی می‌کنند و کارشکنی‌های زیادی انجام می‌دهند، به خاطر همین کمک‌های سرمربی باید با نظر او مشخص شوند تا در طول فصل مشکلی پیش نیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس حضور بازیکنان جوان را در این تیم مثبت ارزیابی و تصریح کرد: قطعا جذب بازیکنان جوان با هماهنگی دایی صورت گرفته اما نکته مثبت امسال این است که سرمربی برای جذب بازیکن و انجام تمرینات زمان خوبی در اختیار دارد و دیگر مثل ژوزه یا سایر مربیان بهانه‌ای ندارد که تیم را من نبستم.

آشتیانی اظهار داشت: پرسپولیس تیمی است که باید در آن بازیکنان جوان و باتجربه حضور داشته باشند چون اگر یک تیم کاملا جوان یا مسن باشد در طول فصل قطعا ضربه می‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)