مرجع خبری پرسپولیس : ابراهيم آشتياني مي گويد پيروزي مقابل فجرسپاسي در اين مقطع زماني به پرسپوليس كمك مي كند. او معتقد است سرخپوشان نبايد در باد اين برد بخوابند و بايد به فكر برطرف كردن نقاط ضعف‌شان باشند.


پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيروزي اين تيم مقابل فجر سپاسي در هفته هشتم ليگ برتر و عملكرد سرخپوشان در اين بازي، اظهار كرد: پرسپوليس به لحاظ فني هنوز بايد خيلي ضعف‌هاي خود را جبران كند.

 

در عين حال در اين موقعيت و پس از باخت به استقلال اين پيروزي از نظر روحي ـ رواني خيلي به پرسپوليس كمك مي‌كند.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس نبايد در باد اين برد بخوابد و كادر فني تيم بايد به دنبال نقاط ضعف تيمشان باشند. پرسپوليس هنوز نقاط ضعف زيادي به ويژه‌ در خط دفاع خود دارد. در بازي شب گذشته نه نصرتي و نه شيري كه مدافعان كناري پرسپوليس بودند،‌ هيچ نفوذي انجام ندادند، در حالي كه در فوتبال روز دنيا مدافعان كناري و نفوذهاي آن‌ها خيلي حياتي است.


آشتياني با اشاره به اين كه پرسپوليس تا تبديل شدن به يك تيم مدعي هنوز فاصله دارد، گفت: پرسپوليس در مالكيت توپ هم ضعيف كار كرد و هنوز نمي‌تواند يك بازي تركيبي خوب را انجام دهد. مطمئنا تيمي كه در دقيقه 90 بر روي اشتباه حريف به گل مي‌رسد، اگر بخواهد همين روند را ادامه دهد، به مشكل مي‌خورد. در حال حاضر تيم‌هاي جواني مانند نفت تهران و صبا توانسته‌اند خود را به صدر جدول ليگ برسانند و پرسپوليس هم بايد ميانگين سني بازيكنان خود را در بازي‌هاي بعد كاهش دهد.


كارشناس فوتبال درباره نقش هيات مديره جديد و مدير عامل در پيروزي پرسپوليس گفت: به هر حال اين تغييرات بي نقش نبوده است، وقتي گروهي جديد وارد باشگاه مي‌شود، بازيكنان اين انگيزه را دارند كه خودشان را نشان دهند. هيات مديره قلب يك باشگاه است و اميدوارم كه هيات مديره پرسپوليس بتواند به اين تيم كمك كند.


ابراهيم آشتياني همچنين درباره حضور علي پروين در پرسپوليس و نقش او در موفقيت اين تيم در هفته‌هاي بعد گفت: به هر حال پروين فرد با تجربه‌اي است و مي‌داند كه چگونه با بازيكنان كنار بيايد، چرا كه ورزشي بوده است. در عين حال بازيكنان پرسپوليس هم اگر از چندين سال قبل بحثي يا مشكلي را با پروين داشته‌اند بايد آن را فراموش كنند، چرا كه به اندازه كافي هواداران را عصباني كرده‌اند و بهتر است كه از اين به بعد فقط به فكر موفقيت پرسپوليس باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)