خبرگزاری پرسپولیس :  عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال باید ریشه‌های فساد را از اطراف فوتبال ایران دور کند.

ابراهیم آشتیانی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: هیچ جای دنیا رسم نیست که بازیکنان درباره رفتن یا ماندن سرمربی تیم نظر بدهند. نهایت کاری که ممکن است بازیکن انجام دهد این است که بگوید با یک مربی نمی‌تواند کار کند و می‌خواهد از تیم برود، نه این که برای مربی تکلیف تعیین کند. البته این مختص فوتبال حرفه‌ای است نه ایران! در ایران خیلی از تیم‌ها با این مشکل روبرو هستند و تازه این مشکل برابر مشکلات دیگر خیلی کوچک است.

وی ادامه داد: در فوتبال ما اتفاقات بدی رخ می‌دهد، مثلا بازیکن با یک باشگاه قرارداد داخلی می‌بندد، ولی در هیات فوتبال یک دلال زیر پایش می‌نشیند و رایش را عوض می‌کند. مشکل ما ریشه‌ای است. اکنون افرادی کارشان این است که در اطراف فوتبال پرسه بزنند و با دلالی و کارهای خلاف به فوتبال ضربه بزنند. فدراسیون فوتبال باید ریشه‌های فساد را بکند. این افراد باعث می‌شوند که بازیکن به خودش اجازه بدهد هر طور که می‌خواهد رفتار کند. خودتان می‌دانید که چه کسانی و چه باشگاه‌هایی دلالی می‌کنند.

آشتیانی همچنین درباره جذب بازیکنان جدید به پرسپولیس آن هم در حالی که تیم سرمربی ندارد، گفت: در جلسه قبلی کمیته‌ فنی تاکید کرده بودیم که تیم به یک هافبک بازی ساز و دو یا سه هافبک دفاعی نیاز دارد. امروزه هافبک دفاعی حساس‌ترین پست در فوتبال است چون اگر این پست ضعیف باشد هر خط حمله‌ای به راحتی از دفاع عبور می‌کند. رویانیان هم بر همین اساس اقدام به جذب رضا حقیقی کرد.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس همچنین گفت: درست است که ژوزه خودش تیم را نبسته بود، اما می‌توانست از یکی دیگر از بازیکنانش یک هافبک دفاعی بسازد. در فوتبال روز دنیا یک مربی حرفه‌ای می‌تواند حتی از سانتر فورواردش یک دفاع وسط بسازد. من خودم مربی هستم و این چیزها را خوب می‌دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)