پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان بی اخلاق، مدیریت ناکارآمد که در پی کسب شهرت است و خودنمایی بازیکنان برای برانکو منجر به این شکست شد.

ابراهیم آشتیانی درباره شرایط فعلی این تیم در هفته های اخیر و کسب نتایج ضعیف اظهار داشت: این روزها را از ابتدای فصل جاری پیش بینی می کردم چون معتقدم که در نتایج کسب شده هر تیم 15 تا 20 درصدش به سرمربی و بخش اندکی هم به مدیریت باشگاه مربوط است و بیشتر آن را بازیکنان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: در این پرسپولیس، سه چهار بازیکن هستند که شاید به لحاظ فنی در سطح خوبی باشند اما به لحاظ اخلاقی در حد تیم های محلات هم نیستند و همین چند بازیکن روی عملکرد دیگر نفرات تیم هم اثرگذاشته اند و کارشان را تضعیف می کنند.به اعتقاد من این بازیکنان باید در پایان فصل کنار گذاشته شوند. از طرف دیگر امیدوارم برانکو ایوانکوویچ فصل بعد هم در این تیم بماند تا پرسپولیس به لحاظ نظم تیمی و انضباط کاری دارای شرایط بهتری شود.

بازیکن اسبق تیمهای ملی و پرسپولیس اضافه کرد: در این تیم فقط چها پنج بازیکن خوب حضور دارند ومابقی آنها در سطح این تیم نیستند و یا دل به کار نمی دهند. یکی از موارد مهم، مدیریت این تیم است که در این سالها به محلی برای کسب شهرت و مقبولیت برای رسیدن به سکوهای بالاتر تبدیل شده است و هر کس می خواهد سیر صعودی در کارش ایجاد کند با رایزنی به این سمت می آید. این درحالیست که ما هربار به این موارد انتقاد کردیم از باشگاه خودمان دورتر ماندیم.

آشتیانی تأکید کرد: مردم در کوچه و خیابان من و دیگر پیشکسوتان را می بینند و از ما توقع می کنند و در واقع ما را متهم و گناهکار در رقم خوردن این نتایج می دانند درحالی که ما نه تنها هیچ کاره ایم بلکه اگر هم بخواهیم کمکی بکنیم ما را راه نمی دهند و البته علتش واضح است و آن هم این است که ما حقایق را می گوییم و ملاحظه ای نداریم.

عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد : در بازی دیشب اکثر بازیکنان پرسپولیس می خواستند خودشان را به برانکو نشان بدهند و بیشتر تلاش می کردند. این تفکر بازیکنان برای این است که در اواخر فصل خودشان را در تیم حفظ کنند و یا در ترکیب جایگاهی فیکس داشته باشند اما این فشار روحی و روانی برای شان سبب شد تا در آخر بازی دو اشتباه بچه گانه داشته باشند و بازی برده را ببازند.

آشتیانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا این تیم در آسیا خوب نتیجه می گیرد ولی در لیگ نه عنوان کرد: پرسپولیس آنقدرها هم ضعیف نیست که گفتم. این تیم 3، 4 بازیکن خوب هم دارد که می توانند در تیم ملی فیکس بازی کنند اما بی نظمی تیمی و برخی بی انضباطی ها بر کل تیمک تأثیر منفی می گذارد. وقتی بازیکن در دقایق آخر بازی ریسک می کند و روی خط دروازه اقدام به حفظ توپ می کند یعنی که فشار روی اوست و از طرفی حرفه ای فکر نمی کند.

وی که در جریان فحاشی طرفداران سپاهانی در پایان بازی نسبت به هواداران مغموم پرسپولیسی قرار داشت گفت: این رفتار را تقبیح می کنم. تیم سپاهان از خانواده شاهینی ها و همین پرسپولیس است و نباید در دیدارهای رودررو چنین رفتارهایی رخ بدهد. این رفتارها را محکوم می کنم. ما روزی که استقلال را با شش گل شکست دادیم آخر بازی زیر بغل آنها را گرفتیم و دوستانه از زمین خارج شدیم ولی فحاشی به هواداری که به شدت ناراحت است کار زشتی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)