پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برنامه دو ساله حمید درخشان به پرسپولیس صوری است، گفت: چطور تیمی که در آستانه واگذاری و انتخاب مدیران جدید است، از سرمربی‌اش برنامه دو ساله می‌گیرد.

ابراهیم آشتیانی درباره جلسه کمیته فنی پرسپولیس و ابقای حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از اول هم گفته بودم ظرفیت پرسپولیس همین است و حتی اگر از کُره ماه هم مربی بیاورند، تغییر زیادی در تیم ایجاد نمی‌شود. حمایت کمیته فنی از حمید درخشان کار درستی بود و اگر من هم در این کمیته بودم، همین نظر را می‌دادم.

وی افزود: با این حال می‌گویند درخشان برنامه دو ساله داده است. چنین چیزی صوری است. پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است و به زودی مدیران و هیات مدیره جدید پیدا خواهد کرد. کمیته فنی خواسته که فضا را آرام کند و به نظرم چنین صحبتی گول زدن مردم است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین با انتقاد از خرید بازیکنان خارجی در نقل و انتقالات نیم فصل، گفت: برایم واقعا سئوال است که چطور در این شرایط مالی بد، سه بازیکن خارجی آورده‌اند که هیچکدام یک ریال هم نمی‌ارزند! بیایند و با مردم شفاف باشند و بگویند که قضیه چیست. البته من که خودم می‌دانم پشت پرده جذب این بازیکنان چیست ولی باید همه چیز را با مردم در میان گذاشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)