پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که مشکلات این فصل این باشگاه ناشی از ضعف هیات مدیره است چرا که هیات مدیره مغز هر باشگاهی است.

ابراهیم آشتیانی، درباره وضعیت پرسپولیس در فصل جاری و نتایج ضعیف این تیم گفت: ابتدای فصل در جلسه‌ای که با آقای خادم داشتیم و علی پروین هم در آن جلسه حضور داشتند به او گفتم که پرسپولیس با این هیات مدیره به جایی نمی‌رسد. هیات مدیره مغز باشگاه است و وقتی رکن اصلی باشگاه خراب باشد نمی‌توان توقعی از دیگر ارکان آن داشت.

وی در این باره ادامه داد: کادر فنی گناهی ندارد. با این وضعیت بهترین مربی دنیا را بیاورند، اتفاق خاصی در پرسپولیس نمی‌افتد. هیچ کدام از اعضای هیات مدیره ورزشی نیستند.

آشتیانی درباره وضعیت انضباطی بازیکنان پرسپولیس در این فصل و اعتراضات متعدد برخی از آن‌ها پس از تعویض خاطرنشان کرد: به نظرم وضعیت از کنترل کادر فنی خارج شده است. برای بازیکنان پرسپولیس پول حرف اول را می‌زند و با این وضعیت مالی که پرسپولیس دارد نمی‌توان انتظار خاصی از این بازیکنان داشت. این گونه بی‌انضباطی‌ها از زمانی که شیث رضایی بازوبند پرسپولیس را به تمسخر گرفت باب شد.

سرپرست پیشین پرسپولیس درباره عدم تغییر روند پرسپولیس با وجود وعده‌های حمید درخشان و خریدهای ضعیف این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل نیز افزود: قبول دارم که خریدهای خوبی انجام نشده است ولی وقتی ابزارهای لازم در اختیار کادر فنی نیست این مشکلات به وجود می‌آید. مشکل اینجاست که پرسپولیس مدیرعامل ندارد. وقتی پدر خانواده نمی‌تواند خانواده را کنترل کند، برادر کوچک کاری از دستش برنمی‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)