بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند عملکرد خوبی در بازی با گل گهر داشت و با گرفتن پنالتی باعث افزایش روحیه سایر بازیکنان شد.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این بازی ۶ امتیازی بود و پرسپولیس با وجود اینکه مهاجم نوک و کلاسیک نداشت، اما گل محمدی به خوبی توانست از محمد عمری در این بازی استفاده کند و به گل برسند.

او ادامه داد: عمری در این بازی باانگیزه بود و از عملکرد خوب بیرانوند در این بازی هم نباید بگذریم که با گرفتن پنالتی باعث شد که روحیه سایر بازیکنان بیشتر شود. همچنین وینگر‌ها و هافبک‌های گل گهر نتوانستند به خوبی سرخپوشان را آنالیز کنند و بازیکن حریف و توپ را گم می‌کردند.

آشتیانی بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس به خوبی کار‌های ترکیبی انجام می‌دادند و عمری و اسد بیگی از طریق شوت‌های از راه دور گل زدند و باعث پیروزی تیم خود شدند. به نظرم اسد بیگی بهترنی بازیکن این بازی بود که در بازپس گیری توپ خیلی خوب عمل می‌کرد و توانست در برگشت با شوت از راه دور یک سوپرگل به ثمر برساند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم گل گهر سیرجان گفت: بازیکنان گل گهر روز خوبشان نبود و آن‌ها نتوانستند تاکتیک مدنظر قلعه نویی را اجرا کنند و اصرار داشتند که توپ را به کی روش استنلی برسانند و پرسپولیسی‌ها با اطلاع از این موضوع نمی‌گذاشتند توپ به مهاجم گل گهر برسد. علاوه بر این، مشکل گل گهری‌ها بازپس گیری توپ در میانه زمین پرسپولیس بود.

او درباره عملکرد عمری و اسد بیگی بیان کرد: آن‌ها ۲ شوت فوق العاده زدند و گل بی نظیری به ثمر رساندند. اسد بیگی به موقع در یک سوم دفاعی حریف صاحب توپ می‌شد و به نظرم او می‌تواند به تیم ملی فوتبال کمک کند. عمری هم بازیکن بااستعدادی است و خود را مدیون گل محمدی میداند چرا که او به این بازیکن میدان داد تا خودش را ثابت کند.

آشتیانی درباره بازی بعدی تیم پرسپولیس برابر تیم نساجی مازندران گفت: تیم نساجی برابر تراکتور به پیروزی دست یافت و روحیه اش ۲ چندان شده است. مربیان این تیم فصل گذشته در پرسپولیس بودند و آن‌ها برابر تیم قبلی خود باانگیزه هستند و تیم پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس به قهرمانی نیم فصل نزدیک شده است، گفت: به نظرم زود است که قضاوت کنیم و تیم‌ها از لحاظ امتیازی خیلی به هم نزدیک هستند. البته برد برابر گل گهر خیلی به پرسپولیس کمک کرد تا از رقبای خود فاصله بگیرد. تیم سپاهان با باخت برابر تیم پیکان از جمع مدعیان خارج شد و اکنون ۳ تیم مدعی قهرمانی هستند.

او افزود: همچنین تیم پرسپولیس باید در نیم فصل مهاجم بگیرد چرا که نمی‌تواند به گلزنی مدافعان خود دلخوش باشد. تیم‌هایی هستند که فقط دفاع می‌کنند به همین علت سرخپوشان نیاز به مهاجم کلاسیک و گلزن دارند که بتواند به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کرده و به گل برسند.

آشتیانی درباره فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال گفت: برخی از تیم‌ها مهاجم نوک و گلزن دارند، اما کار‌های ترکیبی نمی‌کنند به همین علت در زدن گل مشکل دارند. بعضی از تیم‌ها هم کار‌های ترکیبی می‌کنند، اما مهاجم تمام کننده ندارند. همچنین نبود تماشاگر باعث افت بازی‌ها شده است. علاوه بر این، تیم‌های ما نتیجه گرا هستند و به دنبال بازیکنانی هستند که بتوانند توپ گیری کنند تا گل بزنند. تیم‌های دولتی هم نیاز به تماشاگر ندارند، اما فوتبال بدون تماشاچی زیبا نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)