پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید امیررضا خادم مقصر اصلی حواشی این روزهای پرسپولیس است.

ابراهیم آشتیانی درباره مشکلات این روزهای باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من مقصر اصلی این مشکلات را امیررضا خادم می‌دانم. زمانی که قصد داشت هیات مدیره پرسپولیس را معرفی کند به خودش گفتم که سعی کن از افراد فنی و فوتبالی در هیات مدیره استفاده کنی. وقتی افرادی غیر فوتبالی در هیات مدیره باشند، نتیجه‌اش اتفاقاتی می‌شود که در حال حاضر در پرسپولیس رخ می‌دهد. به خادم گفتم این پنهان‌کاری‌هایی که الان انجام می‌دهی، برای این تیم مشکلاتی به وجود خواهد آورد اما خادم هیچ توجهی به صحبت‌های من نداشت.

وی افزود: پرسپولیس نیازمند یک مدیر پرسپولیسی است. وقتی ما مدیرعامل را از اصفهان به تهران می‌آوریم و او هم توانایی جمع کردن این حاشیه‌ها را ندارد، تیم به مشکل برمی‌خورد. چرا در مدیریت پرسپولیس از افراد بادانشی همچون دادگان و کلانی استفاده نشد؟

آشتیانی همچنین گفت: پرسپولیس یک تیم پرطرفدار است که ما قدیمی‌ها آن پرسپولیس را پرسپولیس کردیم. حال هیچ کدام از ما در باشگاه پستی نداریم. مدیری می‌آید و ادعای دلسوزی برای این تیم می‌کند اما حتی نمی‌تواند حواشی را جمع کند. او می‌توانست به راحتی با برگزاری یک جلسه، علی دایی را برکنار کند و این همه حاشیه رخ ندهد. من نه با علی دایی و نه با حمید درخشان مشکل دارم اما حرف من این است که نوع برکناری دایی اشتباه بود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره هواداران پرسپولیس نیز گفت: دود حواشی پرسپولیس به چشم هواداران می‌رود. این هواداران هستند که در سرما و گرما از این تیم حمایت می‌کنند، آن وقت افراد غیر فوتبالی در هیات مدیره برای این تیم حاشیه‌سازی می‌کنند. کسانی که به باشگاه علاقه‌مندند می‌توانند عضو ویژه باشگاه باشند. ما نباید هر کسی که سرمایه دارد و علاقه‌مند به باشگاه است را به راحتی عضو هیات مدیره کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل پرسپولیس باید یک فرد فوتبالی مثل دادگان باشد. او می‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند. امثال رحیمی چیزی از فوتبال نمی‌دانند. اگر با حواشی فوتبال آشنا بود، این اتفاقات برای پرسپولیس رخ نمی‌داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)