خبرگزاری پرسپولیس :  ابراهیم آشتیانی از برخی پیشکسوتان پرسپولیس درخواست دارد در این شرایط دست از انتقاد بردارند تا جایگاه سرخپوشان به جایی نرسد که حتی دشمنان هم دوست ندارند!

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقادهای برخی از پیشکسوتان این تیم از کادر فنی جدید سرخپوشان و انتخاب بگوویچ به عنوان دستیار گل محمدی، اظهار کرد: نمی‌دانم کدام بازیکن قدیمی انتقاد کرده و نمی‌خواهم اسمش را بدانم. اما واقعا بازیکنان نسل اول پرسپولیس خیلی برای این تیم زحمت کشیده‌اند، هر چند که بازیکنان نسل دوم و زمان جنگ هم تلاش زیادی انجام دادند.

وی افزود: در روزنامه‌های آن سال‌ها هم چاپ شده بود و همه می‌دانستند که من از هامبورگ و همچنین یک تیم از استرالیا پیشنهاد داشتم. همان زمان تاج به من پیشنهاد خوبی داد که در قبال آن 700 متر زمین به من می‌دادند، اما من به عشق پرسپولیس هیچ کدام از پیشنهادها را قبول نکردم.

آشتیانی با اشاره به این که او و چند بازیکن قدیمی دیگر از جان خود برای پرسپولیس گذشته‌اند، گفت: قبول دارم که الان دوره و زمانه عوض شده و بازیکنان مثل قدیم نیستند، اما من الان در تمام بدنم درد دارم و همه دندان‌هایم ریخته است. شاید بعضی از پیشکسوتان یادشان نباشد، اما سال 47 – 48 بود که علی عبده پرسپولیس را در تایلند منحل کرد و اصلا دیگر پرسپولیسی وجود نداشت. اما ما در آن زمان هم قسم شدیم که دوباره پرسپولیس را بسازیم. حالا ما مستحق تر هستیم یا کسی که در پرسپولیس بازی کرده و از این تیم به تیم‌های خارجی هم رفته است؟ ما وقتی آن موقع برای پرسپولیس فداکاری می‌کردیم و جانمان را می‌گذاشتیم الان هم دلمان برای تیم می‌سوزد.

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: یک سری افراد می‌گویند چرا بگوویچ دستیار گل محمدی شده است؟ در صورتی که این حق یحیی است که دستیاران خودش را انتخاب کند. وقتی به او اختیار تام داده‌ایم مسایلی مثل انتخاب دستیار، جذب بازیکنان جدید و ارنج تیم دست خودش است. ممکن است افکارش با ما همخوانی نداشته باشد، اما این توقع بی‌جاست که اختیارات یحیی را زیر سوال ببریم.

وی ادامه داد: من به همه آنهایی که انتقاد کرده‌اند احترام می گذارم و امیدوارم همه پیشکسوتان پرسپولیس چه آنهایی که یک بازی در این تیم کرده‌اند و چه آنهایی که عمرشان را برای پرسپولیس گذاشته اند صبور باشند. آنها باید به فکر هواداران باشند. از همه قدیمی‌ها خواهش می‌کنم حاشیه‌ای ایجاد نکنند و تامل کنند تا پرسپولیس از حالت قبل در بیاید و راه بیفتد.

آشتیانی همچنین گفت: خیلی بازیکنان از جمله دستجردی در پرسپولیس فنا شدند و در عین حال گمنام ماندند. امیدوارم برخی پیشکسوتان که منتقد هستند کمی گذشت داشته باشند. پرسپولیس الان به حمایت نیاز دارد و ممکن است با یک حاشیه دوباره جایی برود که حتی دشمن هم دوست ندارد پرسپولیس در آن جایگاه باشد. من و سایر اعضای کمیته‌ فنی تا الان یک 10 شاهی هم نگرفته‌ایم، هرچند به پول احتیاج دارم. خودم یک بچه جنوب شهر بودم، فوتبالم را بازی کردم، درسم را هم خواندم و حتی ابایی ندارم که برای کسب درآمد مسافرکشی کنم. حرفم به قدیمی‌ها این است که در این شرایط حساس پرسپولیس مراقب حرف زدن خود باشند و حتی بعضی مواقع سکوت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)