پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در حضور تماشاگرانش تحت فشار زیادی بازی می کند.

ابراهیم آشتیانی درباره برد امروز پرسپولیس مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:سیاه جامگان حرفی  برای گفتن نداشت. آنها نه در خط حمله و نه در خط دفاع منظم کار نمی کردند و از طرفی پرسپولیس هم نسبت به 5 ، 6 بازی قبل عملکرد بهتری داشت و از کناره ها بسیار خوب استفاده می کرد. اکثر تیم ها مقابل پرسپولیس در مرکز زمین تجمع می کنند و بهترین راه برای به گل رسیدن شوت های از راه دور، ضربات ایستگاهی واز همه مهم تر ارسال ازجناحین است که خداراشکر امروز این حربه جواب داد و سه امتیاز از آن تیم ما شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره علت اینکه چرا پرسپولیس فقط در خارج از خانه به پیروزی می رسد اذعان داشت: پرسپولیس در حضور تماشاگرانش تحت فشار زیادی بازی می کند و به علت اینکه بازیکنان جوانی هم در این تیم حضور دارند دچار دستپاچگی می شود، اما در شهرستان این اتفاق نمی افتد.

آشتیانی در پایان درباره شانس پرسپولیس برای رسیدن به جمع مدعیان بالای جدول گفت: پرسپولیس در یکسری از مناطق زمین مثل دفاع آخر، دفاع چپ، هافبک بازیساز و مهاجم نوک نیاز به جذب بازیکن جدید دارد و اگراین اتفاق ببیفتد و تیم به روند روبه رشد خود ادامه دهد می توان به بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان امیدوار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)