پرسپولیسی ها برای تقویت تیم خود اقدامی انجام ندادند
مرجع خبری پرسپولیس :  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانطور که بارها گفته بودم، پرسپولیس به جهت یارگیری ضعیف پیش از شروع فصل جاری برتر در ادامه با مشکل روبرو شد و در حال حاضر در بحران به‌سر می برد.


ابراهیم آشتیانی اظهار داشت: نیمکت ضعیف پرسپولیس که به هیچ وجه در سطح لیگ برتر نیست و به زبان فوتبالی ها بار فنی ندارد و یارگیری ضعیف گریبانگیر تیم شد و سرخپوشان از این کمبودها لطمه می خورند. پرسپولیسی ها در پایان نیم فصل لیگ برتر نیز برای تقویت تیم خود اقدامی انجام ندادند و با بازیکنانی که در سطح این تیم نیستند، نیم فصل دوم را آغاز کرد.

 

وی افزود: باشگاهی که هیات مدیره ندارد و به نظرهای پیشکسوتان خود توجهی نمی کند، قطعا به مشکل می خورد.

 

برای حبیب کاشانی احترام خاصی قائل هستم، ولی نمی دانم چرا ایشان با قدیمی های پرسپولیس مشورت نمی کند و چرا برای تشکیل یک هیات مدیره مقتدر اقدامی انجام نمی دهد. اگر قدیمی های پرسپولیس کنار تیم علی دایی بودند، شرایط فرق می کرد و تیم از این بحران خارج می شد. اگر تیمی در سراسر جهان وارد بحران شود، باشگاه بواسطه مدیریت و یک هیات مدیره مقتدر ورود پیدا می کند و برای خروج از بحران اقداماتی انجام می دهد، ولی باشگاه پرسپولیس از این ویژگی برخوردار نیست و نمی دانم چرا کاشانی برای مشورت و مدد گرفتن از قدیمی های پرسپولیس مقاومت می کند و نمی خواهد کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند را وارد میدان کند.

 

آشتیانی با انتقاد از شیث رضایی اضافه کرد: اگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در میدان عمل باشند، هرگز شیث رضایی به خودش اجازه نمی دهد بازوبند کاپیتانی را به مسخره بگیرد و بازوبند را به شکل عجیبی نمایش دهد. او با این کارش به جعفر کاشانی، علی پروین و من که روزی کاپیتان پرسپولیس بودیم بی احترامی کرد. واقعا شیث لیاقت بازی کردن در تیم پرسپولیس را ندارد. وقتی بزرگترهای تیم نباشند، همین می شود که یک بازیکن به بازوبند تیم بزرگی چون پرسپولیس بی حرمتی کند. نمی دانم چرا آقایان از کنار این مسایل می گذرند و شخصیت این تیم را در نظر نمی گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس وارد بحران شده و کنترل تیم از دست علی دایی خارج شده است. او برای تیم زحمت کشید، ولی موفق نشد.

 

آشتیانی در پایان گفت: در حال حاضر استقلال به پیشکسوتان خود بها می دهد. ناصر حجازی و منصور پورحیدری کنار تیم استقلال هستند و به عنوان بزرگتر مسائل را به باشگاه گوشزد می کنند، ولی پرسپولیس مسیر دیگری را در پیش گرفته و از این بابت به مشکل خورده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)