خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: ویسی سرمربی تیم پیکان در دیدار روز گذشته اشتباهات فاحشی داشته و مقصر شکست سنگین دیدار روز گذشته ویسی بوده است.

ابراهیم آشتیانی  پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در زمان و شرایط مناسبی پیروزی پر گل را کسب کرد و بازی قابل قبول و با کیفیتی ارائه داده است اما به ثمر رساندن 6 گل توسط پرسپولیسی ها به تیم پیکان نشان دهنده ضعف ویسی سرمربی پیکان در چیدمان بازیکنان و نوع تاکتیک آنها بوده است.

وی ادامه داد: ویسی مربی جوان و از لحاظ فنی در سطح خوبی قرار دارد اما در فوتبال حرفه تیمی که یک گل عقب می افتد به هیچ عنوان انتحاری حمله نمی کند ویسی در مقابل پرسپولیس پس از آنکه گل دریافت کرد به صورت انتحاری حمله کرد و خط دفاع خود را برای خودنمایی بازیکنان پرسپولیس بازگذاشت و در روزی که بازیکنان پرسپولیس بسیار آماده بودند خط دفاعی پیکان شرایط را برای به ثمر رساندن 6 گل فراهم کرد.

آشتیانی افزود: لیگ به مدت 2 هفته تعطیل شده است این مسئله اگرچه از لحاظ فنی بر عملکرد بازیکنان اثر منفی می گذارد اما فرصت مناسبی است تا تیم پرسپولیس حواشی تیم خود را سر و سامان و رفع کند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: در حال حاضر ژوزه از بازیکنان تا حدودی شناخت پیدا کرده است بنابراین باید تا تعطیلات نیم فصل به وی فرصت دهیم و از این پس عملکرد بازیکنان را در مقابل حریفان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد چرا که در دیدار مقابل پیکان بازیکنان ثابت کردند از پتانسیل و توانایی بالایی برخوردار هستند و اگر از این پس شاهد عملکرد ضعیف از سوی بازیکنان باشیم باید چاره اندیشی کنیم.

آشتیانی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس همچنان در برخی از نقاط دچار ضعف است از اینرو احتمال اینکه در نیم فصل بازیکنانی را در خط هافبک وسط و هافبک دفاعی به تیم اضافه شود بسیار است با ترمیم نقاط ضعف پرسپولیس به نسبت سایر حریفان از مهره های سطح بالا و مناسبی برخوردار خواهد بود و به تیم قدرتمند تبدیل خواهد شد.

وی افزود: تعطیلات لیگ بسیار است و از مربی حرفه ای همچون کی روش اتخاذ اینچنین تصمیماتی منطقی و حرفه ای نیست  البته معتقد هستم کی روش نیز تحت فشار قرار دارد و به احتمال فراوان کی روش نیز خواهان تعطیلی لیگ به این صورت نمی باشد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس نباید در باد این پیروزی پر گل قرار گیرد و در بازی های آینده خود با اعتماد به نفس کاذب به رقابت بپردازد این مسئله به طور حتم تیم را دوباره به شرایط سابق سوق می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)