پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: نباید آن گونه که با امثال من برخورد شد، با مهدی برخورد شود. نباید با او به طور کامل خداحافظی کنند بلکه باید با دادن امکانات از تجربیات او استفاده کنند.

ابراهیم آشتیانی درباره خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال اظهار کرد: "من به خود مهدی هم گفتم، حیف تو بود که در اوج از فوتبال خداحافظی نکردی. نباید امسال به فوتبال خود ادامه می‌دادی؛ زیرا مردم دوست داشتند، وقتی به یاد مهدی می‌افتند، بازی‌های زیبا و سرعتی او یادشان بیاید."

وی که به عنوان یکی از چهره های ماندگار پرسپولیس انتخاب شده ادامه داد: "بیشتر بازیکنان بزرگ دنیا مانند زین‌الدین زیدان فوتبال خود را در اوج کنار گذاشتند. به همین جهت فکر می‌کنم مهدوی‌کیا خیلی دیر فوتبال را کنار گذاشت."

مدافع سال‌های دور فوتبال ایران همچنین درباره حفظ شان مهدوی‌کیا در مراسم خداحافظی‌اش از فوتبال خاطرنشان کرد: "به نظر من برای یک فوتبالیست حرفه‌ای مثل مهدوی‌کیا چگونگی مراسم خداحافظی مهم نیست. نکته بسیار مهم این است که فدراسیون فوتبال و پرسپولیس از تجربیات گرانبهای مهدی در تیم‌های پایه و یا تیم‌های ملی استفاده کنند و به طور کامل با او خداحافظی نکنند."

آشتیانی با اشاره به این که نباید آن گونه که با امثال او برخورد شد و کسی بعد از خداحافظی به سراغش نیامد تا از تجربیاتش استفاده کند با مهدی برخورد شود، خاطرنشان کرد: "زمان خداحافظی من از فوتبال باشگاه پرسپولیس می‌خواست مراسم خوبی برای من بگیرد که آن را قبول نکردم. چون این موضوع برای من اهمیتی نداشت. امثال مهدوی‌کیا در فوتبال ایران نایاب هستند. فدراسیون فوتبال و پرسپولیس باید با دادن امکانات به او، از تجربیات زیاد مهدی با توجه به حضور چندین ساله‌اش در فوتبال آلمان به نحو شایسته استفاده کنند."

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل جاری گفت: "پرسپولیس در نیم فصل‌اول حرفی برای گفتن نداشت. ژوزه پرسپولیس را نابود کرد. من 100 درصد با رفتن او از این تیم موافق بودم و در این راه تلاش‌های زیادی کردم. در نیم‌فصل دوم با آمدن یحیی پرسپولیس نیز متحول شد و بازی‌های زیباتری را به نمایش گذاشت. ان‌شاءالله با آوردن جام حذفی کار خود را تکمیل و دل هواداران را شاد کند؛ زیرا هواداران این جام را از پرسپولیس می‌خواهند."

وی با ابراز امیدواری از ماندن یحیی در پرسپولیس برای فصل آینده تاکید کرد: "پیشکسوتان پرسپولیس باید از یحیی حمایت و از تخریب وی خودداری کنند تا این مربی جوان بتواند با تمرکز خوبی به پرسپولیس کمک کند."

مدافع راست سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در پایان گفت: "پرسپولیس برای فصل آینده باید حداقل سه بازیکن تراز اول در پست‌های دفاع وسط، هافبک بازیساز و یک فوروارد گلزن به خدمت بگیرد تا بتواند با کسب نتایج خوب هواداران خود را راضی کند."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)