خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم نیاز به یک هافبک دفاعی ششدانگ دارد تا عیار پرسپولیس بالا رود.

 

ابراهیم آشتیانی در خصوص جلسه شب گذشته کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از مدت ها جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم و به طور مستقیم با سرمربی پرسپولیس صحبت‌های لازم را داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان کمی تا نیم‌فصل لیگ برتر داریم سعی خواهیم کرد این جلسات را در نیم‌فصل بیشتر برگزار کنیم و جلسات کمیته فنی در روزهای آینده ادامه‌ داشته باشد، چون باید در تصمیم‌گیری دقت کنیم.

آشتیانی تصریح کرد: یکی از مباحث این جلسه وضعیت علی کریمی بود، همه نظر مثبت برای بازگشت کریمی به پرسپولیس داشتند اما با توجه به اینکه او با تیم تمرین نکرده، قرار شد بعد از بازی با پیکان تکلیف نهایی مشخص شود.

آشتیانی ادامه داد: خوشبختانه این بار ژوزه به جلسه آمد و به حرف‌های ما هم گوش داد. تقریباً در این جلسه که 4 ساعت به طول انجامید 13هفته گذشته لیگ برتر را مورد بررسی قرار دادیم و آنها را آنالیز کردیم. یکی از نتایجی که به دست آوردیم این بود که پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی شش‌دانگ دارد تا عیار پرسپولیس را بالا ببرد. ما در خط حمله بازیکنان خوبی داریم اما چه کسی باید آنها را در نبود علی کریمی تغذیه کند؟ از همین رو چند هافبک ایرانی و خارجی را مورد بحث قرار دادیم که پس از اینکه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کردند می‌توان با نظر ژوزه آنها را جذب کرد.

آشتیانی خاطرنشان کرد: در برخی دیگر از پست‌ها خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم اما به نظرم اگر به فکر نفر دوم در برخی از پست‌ها باشیم خیالمان راحت‌تر می‌شود. امیدوار هستیم که پرسپولیس در بازی مقابل پیکان بتواند به یک پیروزی شیرین برسد تا در نیم‌فصل تصمیمات بهتری را اعضای کمیته فنی برای تیم بگیرند. البته باید اعلام کنم ژوزه هم دفاعیاتی از خود داشت که ما سعی کردیم بیشتر به آن گوش دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)