پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که به علت ترس تیم ها از نباختن در روز دوم آذر، بازی خوبی را شاهد نخواهیم بود.

ابراهیم آشتیانی  در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه در چند سال اخیر هم پرسپولیس و هم استقلال نباختن و عدم دریافت گل را در اولویت قرار می دهند که این مسئله باعث می شود تا بازی زیبایی را از هیچ یک از دو تیم شاهد نباشیم. دربی بازی حساسی برای هواداران و اعضای تیم است و پیروزی در آن مثل قهرمانی در لیگ و یا حتی بیشتر ارزش دارد.

مدافع اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: جدال حساس پرسپولیس و استقلال حواس تمام فوتبال دوستان را به خود جلب می کند و از سراسر ایران برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه می آیند تا بازی خوبی را شاهد باشند اما بازی دفاعی تیم ها باعث می شود تا فوتبال زیبایی را شاهد نباشیم و این موضوع موجب دوری مردم از فوتبال می شود. هیچکس برای تماشای بازی دفاعی سرد و بی روح وقتش را نمی گذارد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس اگر بخواهد در این دیدار پیروز شود باید از همان ابتدا بازی هجومی و البته منطقی را از خود به نمایش بگذارد. ما زمانی که بازی می کردیم از همان ابتدا حمله را در دستور کارمان قرار می دادیم. در بازی که با 6 گل استقلال را شکست دادیم در دقایق ابتدایی 3 گل به حریف زدیم و می توانستیم عقب بکشیم اما به خاطر اینکه از هیجان بازی کاسته نشود تا دقیقه آخر حمله کردیم و آن نتیجه تاریخی را رقم زدیم اما در دربی های اخیر اصلا حمله ای را از تیمی شاهد نبودیم.

آشتیانی در پایان با اشاره به این نکته که این دربی هم به تساوی خواهد کشید، افزود: بازی به نفع هر تیمی خاتمه می یابد که بازی هجومی را پیش بگیرد البته من پیش بینی می کنم که این دربی هم مانند این 4 دربی قبلی با تساوی بدون گل خاتمه بیابد و اگر گلی هم رد و بدل شود روی اشتباهات فردی خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)