خبرگزاری پرسپولیس : ابراهیم آشتیانی درباره حاشیه‌های به وجود آمده پس از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با ژوزه گفت: من به عنوان یک مربی از او گله دارم که فقط پول را می‌بیند و اصلا به اخلاق حرفه‌ای و شرافت شغلی‌اش پایبند نیست.

ابراهیم آشتیانی اظهار کرد: حقیقت این است که قبل از شروع مسابقات لیگ، رویانیان مدیرعامل باشگاه رزومه سه مربی بزرگ را به کمیته‌ فنی داد و گفت بین این سه نفر مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنیم. من خودم رزومه هر سه مربی را به دقت مطالعه کردم. ژوزه روی کاغذ عملکرد به نسبت خوبی داشت و حتی نسبت به کی‌روش هم رزومه بهتری داشت.

وی افزود: تصمیم گرفتیم تا از او که به عنوان بهترین مربی آفریقا و مصر معرفی شده بود و سابقه کار در کشوری همچون مصر که شباهت فرهنگی زیادی با ما دارد را داشت، دعوت کنیم تا هدایت پرسپولیس را قبول کند. در آن زمان هیچ شناختی از اخلاق و شخصیت ژوزه نداشتیم و چون فرصتی در اختیار نبود، نمی‌توانستیم روی این مساله دقت کنیم. قبول دارم که باشگاه بهتر بود قرارداد محکم‌تری با ژوزه منعقد می‌کرد، اما به هر حال در آن شرایط تصمیم گرفتیم که بهترین گزینه را به پرسپولیس بیاوریم.

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه انتظاراتی که از ژوزه داشتیم برآورده نشد. هواداران ما ناکامی‌ها را از چشم کمیته‌ فنی می‌بینند و حق دارند چرا که ما او را آورده‌ایم و در طول فصل چندین بار با او صحبت کردیم، اما متاسفانه رفتار بسیار دور از انتظاری انجام داد که من حتی به خودم اجازه نمی دهم که بگویم چگونه با من به عنوان همکارش برخورد کرد.

وی ادامه داد: حتی رفتار او با بازیکنان نیز اصلا مناسب نبود و موجب شد تا برخی از بازیکنان ما سرخورده شوند. هیچ کس از شرایط امروز پرسپولیس راضی نیست. معمولا یک مربی بزرگ در چنین شرایطی که وقتی نتیجه‌ نمی گیرد خودش استعفا می‌دهد و می‌رود، اما ژوزه فقط پول را می‌بیند و این دور از اخلاق حرفه‌ای و شرافت شغلی یک سرمربی است.

آشتیانی درباره حاشیه‌های به وجود آمده هنگام حضور ژوزه در اردوی تیم پرسپولیس، خاطر نشان کرد: حتما می‌خواهد فیلم بگیرد و ببرد به فیفا وبرای ادعاهای خود مستندسازی کند، اما مطمئن باشید که با او مقابله می‌کنیم. نباید اجازه دهیم هر رفتاری که می‌خواهد انجام دهد. شخصا به عنوان عضو کمیته‌ فنی با هر تصمیمی که رویانیان درباره ژوزه بگیرد موافقت می‌کنم.

وی در پایان خطاب به ژوزه گفت: به عنوان همکار به او توصیه می‌کنم که دست از این کارها بردارد. به هر حال اگر دامنه موضوع گسترش پیدا کند برای خودش هم اصلا خوب نیست، چرا که در آینده اگر تیمی بخواهد او را جذب کند، سابقه‌اش را نگاه خواهند کرد پس بهتر است خیلی منطقی با باشگاه تفاهم کند و به همکاری‌اش پایان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)