خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: "مانوئل ژوزه" در ابتدای حضورش در پرسپولیس نظر هیچ کس را قبول نداشت ولی خوشبختانه الان به حرف کمیته فنی رسیده است و تیم شرایط خوبی دارد.

ابراهیم آشتیانی درباره وضعیت پرسپولیس و کسب هفت امتیاز از سه مسابقه تصریح کرد: ما قبل از این برای ژوزه پیغام می‌فرستادیم که تغییرات زیاد در ترکیب تیم در هر مسابقه و همچنین امتحان کردن بازیکنان در مسابقات رسمی اشتباه است ولی او به حرف ما گوش نکرد.

وی افزود: بعضی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس در تمرینات خوب خودشان را نشان نمی‌دادند. به همین خاطر آنها نیمکت نشین شدند. از آنجا که بازیکنان ایرانی هم حرفه‌ای نیستند این نیمکت نشینی از نظر روحی و روانی آنها را به هم ریخت. ضربه روحی به یک بازیکن از صدمه فیزیکی هم بدتر است.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ژوزه باید از ابتدا به بازیکنان مطرح بازی می‌داد. هرچند آنها در یکی، دو مسابقه خوب نبودند ولی او باید به آنها فرصت می‌داد تا خودشان را پیدا کنند. او چند مسابقه را به دلیل این مسائل از دست داد ولی الان به حرف کمیته فنی رسیده است.

آشتیانی با تاکید بر اینکه سرمربی پرسپولیس ابتدا حرف هیچ کس را قبول نداشت، گفت: من از تغییرات زیادی که ژوزه در ترکیب تیم برای هر مسابقه ایجاد می‌کرد در تعجب بودم. این تغییرات به ما ضربه زد. با این حال تیم به شرایط خوبی رسیده و امیدوارم این روند ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به استقبال کم هواداران از بازی پرسپولیس – راه آهن تصریح کرد: تماشاگران پرسپولیس راحت به دست نیامده‌اند. نسل ما و بازیکنان قدیمی پرسپولیس از خیلی چیزها گذشتند تا 25، 30 میلیون هوادار پیدا کنیم وگرنه این بازیکنان که کاری نکرده‌اند. به هر حال اگر تیم خوب نتیجه بگیرد تماشاگران هم به تدریج با تیم آشتی می‌کنند.

آشتیانی در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا کمیته فنی جلسه‌ای با ژوزه برگزار می‌کند یا خیر"؟ گفت: ما جلسه‌ای نداریم چرا که ژوزه به این مسائل اعتقادی ندارد. به همین خاطر از راه‌های مختلف برای او پیغام و پسغام می‌فرستیم و نظراتمان را اینگونه به او می‌دهیم!

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، روز یکشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن رفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)