خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته پرسپولیس گفت: من در اهواز متوجه شدم که بگوویچ یکی از گزینه های مربی گری پرسپولیس است، یحیی گل محمدی به عنوان سر مربی حق طبیعی برای انتخاب دستیارانش دارد.

ابراهیم آشتیانی عضو کمیته فنی پرسپولیس  افزود: ما اعضای کمیته فنی فقط گزینه های مربیگری را به گل محمدی معرفی کردیم و انتخاب هر یک از آنها در اختیار وی قرار دادیم سر مربی تیم پاسخگو برد و باخت تیمش است مختار است دستیارانش را انتخاب کند.

آشتیانی در ادامه بیان داشت: گل محمدی تشخیص داده که افکار بگوویچ به درد پرسپولیس می خورد و وی می تواند با تجربه ای که دارد به گل محمدی کمک کند.

 وی تصریح کرد: در زمانی که بگوویچ سرمربی پرسپولیس بود غمخوار به عنوان مدیر عامل از وی خواست که مربی ایرانی انتخاب   کند اما وی قبول نکرد و دستیارانش خارجی برگزید، گل محمدی هم الان تشخیص داده که مربی خارجی بیاورد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر روحی و روانی دگرگون شده و با رفتن ژوزه فشار روانی بر روی بازیکنان نیست به نظرم با حضور بگوویچ به عنوان مربی ورزشی به پرسپولیس وارد   نمی شود.

وی درباره عدم انتخاب پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مربی این تیم گفت: بازیکنان سابق پرسپولیس از لحاظ فنی ظرفیت بالایی دارند اما اکثر آنها تیم دارند  و نمی توانند به گل محمدی  کمک کنند.

 آشتیانی در ادامه بیان داشت:  در حال حاضر مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه از مربیان خارجی از کشور های آلمان،‌ژاپن به  عنوان برنامه ریز و مدرس فوتبال برای آموزش مربیانشان استفاده می کنند امیدوارم روزی برسد که فوتبالمان احتیاجی به مربی خارجی نداشته باشد و با مربیان داخلی روند رو به رشدی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)