مرجع خبری پرسپولیس : این مدافع چپ پرتغالی بازیکنان تیم جوانان بنفیکا پرتغال است و در تمرینات دیروز با عملکرد خوب خود سوژه خبرنگاران و عکاسان شده بود.

 

رویکرد حمید استیلی به جذب بازیکنان خارجی در اردوی سبب شد تا طی یکی، دو روز اخیر اردوگاه سرخ ها محل جولانی باشد برای حضور چند چهره جدید خارجی و در پی آن ارزیابی کادرفنی از قابلیت فنی و توانایی آن ها.

پس از حضور عمر کالابان کاپیتان تیم ملی گینه در تمرینات عصر سه شنبه، تمرین صبح دیروز نیز دو چهره جدید را در خود دید. ویکتور مدافع پرتغالی و 20 ساله تیم جوانان بنفیکا و مهدی بن حنیف ا… فوروارد تونسی، از جمله نفراتی بودند که به همراه مدیربرنامه های خود در تمرین صبح دیروز سرخ ها حاضر شدند.

 

 

بازی فیزیکی و درگیرانه ویکتور پرتغالی به عنوان دفاع میانی در تمرین دیروز یکی از شاخصه های فنی این جوان پرتغالی را به تصویر کشید، به طوری که استحکام و گرایش او به درگیری فنی با مهاجمان حریف تبدیل به سوژه اصلی خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین پرسپولیس شده بود.

 

اما آنالیز کادرفنی سرخپوشان نسبت به گزینه تونسی تا حدی چشمگیرتر بود. دو گل در بازی تحت فشار از سوی بن حنیف ا… شمه ای از قدرت گلزنی بالای این مهاجم 187 سانتی متری را به تصویر کشید.

 

این مهاجم تونسی که سابقه حضور در جام ملت های آفریقا در سال 2008 را به همراه تیم ملی تونس در کارنامه حرفه ای خود دارد، سابقه بازی در دو باشگاه مطرح تونس همچون الترجی و النجم الریاضی الساحلی را در پیشینه خود می بیند. مهدی بن حنیف ا… که متولد 1983 میلادی است، در آخرین تجربه باشگاهی پیراهن النصر لیبی را بر تن کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)