مرجع خبری پرسپولیس : اوج هنرنمایی بوید در گلاسکو رنجرز اسکاتلند اسکاتلند رقم خورد و او در طول چهار سال عضویت در این تیم و 143 بار حضور در میادین، 101 بار موفق به گلزنی شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ باشگاه پرسپولیس این روزها برای ارزیابی شرایط کریس بوید ، مهاجم ملی پوش اسکاتلندی ، محمود خوردبین را به ترکیه اعزام کرده است از همین رو نگاهی می اندازیم به کارنامه این مهاجم 28 ساله:

 

کریس بوید متولد 18 آگوست 1983 (28 ساله) است و 185 سانتی متر بلندی قامت اوست. در حال حاضر در تیم اسکی شهیر ترکیه و در سوپر لیگ این کشور توپ می زند. بوید فوتبال خود را از تیم کلیمار نوک کشورش آغاز کرد و در طی 153 بار حضورش با پیراهن این تیم در میادین، 61 گل به ثمر رساند.

 

بوید در سال 2006 به گلاسکو رنجرز اسکاتلند پیوست و این آغاز بهترین دوران بازیگری این مهاجم اسکاتلندی بود. او تا سال 2010 در گلاسکو رنجرز حضور داشت و در 143 مسابقه موفق شد 101 گل برای این تیم به ثمر برساند تا نگاه های زیادی به سمت او خیره شود.

 

او در مقطعی به همراه لوئیز سوارز و دیدیه دروگبا به عنوان بهترین گلزن فوتبال اروپا از سوی سایت یوفا معرفی شده بود. همین امر موجب شد تا در تابستان 2010 با حقوق هفتگی 30 هزار پوند راهی لیگ جزیره شود. حضور بوید در میدلزبرو موفقیت آمیز نبود و او پس از یک دوره 4 ماهه حضور در ناتیگهام فارست با امضای قرارداد سه ساله به اسکی شهیر ترکیه پیوست.

 

این در حالیست که آژانس های انتقال بازیکن ارزش تقریبی بوید را بالغ بر 4 میلیون یورو تخمین زده اند. این مهاجم اسکاتلندی از زمان حضورش در سوپر لیگ ترکیه تنها 76 دقیقه برای اسکی شهیر به میدان رفته است و مدیران این باشگاه از عملکرد این مهاجم اسکاتلندی رضایت ندارند.

 

بوید در عرصه ملی نیز 18 بار در ترکیب اسکاتلند به میدان رفته و 6 گل نیز به ثمر رسانده است. گل های ملی بوید مقابل بولغارستان، ایسلند، آفریقای جنوبی و لیتوانی به ثمر رسیده است. باید دید این مهاجم اسکاتلندی در صورت حضور در پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت.

 

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)